مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خیرین مدرسه ساز در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی استان کارنامه درخشانی دارند که حرکت معنوی آنان جای تکریم دارد.
کد خبر: ۹۹۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 17 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پیروز کرمی افزود:خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند که نیکوکاری را با عمل و نگاه انساندوستانه و خدا محوری برای مردم معنا می کنند.
وی با اشاره به فعالیتهای خیرین مدرسه ساز در سطح کهگیلویه وبویراحمد گفت: تا کنون با مشارکت خیرین 1100 کلاس درس با زیربنای 124 هزار مترمربع در قالب 500 مدرسه در سطح استان احداث شده است.
مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده 762 آموزشگاه در سطح استان نیاز به مقاوم سازی و 396 آموزشگاه نیاز به تخریب وبازسازی دارد که همچنان نیازمند دستهای سخاوتمند خیرین در اقصس نقاط کشور عزیزمان هستیم.
وی یکی ازسیاستهای سازمان نوسازی مدارس را طرح آجر به آجر جهت مشارکت عامه مردم در امر مدرسه سازی عنوان کرد وگفت: در نیمه اول سال 1400 در این طرح 25 میایارد و200 میلیون تومان از طریق خیرین جهت امر مدرسه سازی تعهد جذب شده است که امیدواریم در عمل تحقق پیدا کند.
مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: خیرین مدرسه ساز با اقدامات عمرانی ، آموزشی مروج فرهنگ مشارکت درجامعه هستند به گونه ای که با اقدام معنوی خود موجب شدند تا استانداردهای آموزشی در کشور از جمله کهگیلویه وبویراحمد ارتقا یابد.
کرمی خاطرنشان کرد: هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند بدون توسعه علمی به توسعه پایدار دست یابد که در این مسیر خیرین مدرسه ساز با ساخت و تجهیز مدارس تضمین کننده توسعه پایدار هستند.
کرمی در پایان با بیان اینکه کمک در امر مدرسه سازی جز باقیات وصالحات است خاطرنشان کرد: انتظار می رود با توجه به نیازهای دانش آموزان همکاری خیرین در حوزه فضاهای آموزشی بیش از گذشته تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار