۵ گروه خدمات رسان به صورت همزمان به مناطق سخت گذر شهرستان بهمئی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۹۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 19 September 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) این استان گفت : این گروه‌ها شامل بهداشت و درمان، دندانپزشکی، واکسیناسیون، دامپزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی است.
شایان نادری افزود: این گرو‌ها به مدت ۲ روز به ۹ روستا در مناطق سخت گذر و دور افتاده شامل توبَردی، ماخِره، پَهنوک، رَزگَه، چَهتون، آب گِردو، تنگِ کُوشک، چَهچُل و گَردَنگَه خدمات رسانی می‌کنند.
نادری اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، واکسیناسیون علیه کرونا و توزیع بسته‌های حمایتی بیش از ۲۰ هزار راس دام در این روستا‌ها واکسینه می‌شوند.
وی ارائه خدمات دندان پزشکی، توزیع بسته‌های بهداشتی و دارویی بین مردم این مناطق را یکی دیگر از خدمات این گروه‌ها بیان کرد و ادامه داد: به منظور حمایت از عشایر در مناطق دوراُفتاده و سخت گذر برنامه‌هایی از قبیل واکسینه کردن رایگان دام‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی، واکسیناسیون مردم در مقابل ویروس کرونا، بیماریابی، خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، مشاوره، خدمات مامایی، شناسایی بیماران خاص برای درمان نیز ارائه شد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مردم در این روستا‌ها را بیش از ۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کشور ارائه خدمات در مناطق سخت گذر استان از جمل مناطق دور افتاده شهرستان بهمئی همچنان ادامه دارد./صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار