معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت گفت: در این هفته ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب ۷۰۰ ریز برنامه در سراسر مناطق استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۹۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 19 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود؛ هشت سال دفاع مقدس دوران فراموش نشدنی است زیرا در این دوران اقشار مختلف جامعه از جان خود گذشتند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد. 
وی بیان کرد : امروز امنیت و آرامشی که وجود دارد را مدیون جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی  جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم راه شهدا را در عمل و با فرهنگ سازی ادامه دهیم.
سرهنگ برومند زاده ابراز داشت : فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی است که با گذر زمان نه تنها کهنه نشده بلکه روز به روز پویاتر و زنده تر می شود و مصداق تایید این موضوع حضور هزاران جوانی است که به عنوان مدافع حرم آل الله شهید شدند و امروز می بینیم که در ملل اسلامی و جهان مقاومت این فرهنگ در حال پررنگ تر شدن است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح گفت؛شهدای ما زاهدان شب و شیران مجاهد روز بودند که در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و همه اینها در سایه پیروی از ولایت بود.
وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ پرداخت و افزود؛ در این راستا ستاد و کمیته اجرایی هفته دفاع مقدس که مسئولیت آن با سپاه است هرسال برنامه هایی را پیش بینی می کند که امسال نیز این برنامه ها متاثر از کرونا است و ستادها در مرکز استان و شهرستان ها راه اندازی  و کمیته های ۱۱ گانه در سپاه تشکیل شد.
وی بیان کرد؛  ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب ۷۰۰ ریزبرنامه در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود که برخی از این برنامه ها در شهرستان ها ی استان مشترک است.
اجرای 250 عنوان با ۷۰۰ ریز برنامه در هفته دفاع مقدس
سرهنگ برومند زاده افزود؛ تا پیش از هفته دفاع مقدس قرار است در برنامه ای با حضور رئیس‌جمهور به طور مجازی از یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تجلیل شود که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد که در این برنامه شرکت دارند دو هزار نفر است .
وی تصریح کرد؛ دو هزار نفر دیگر از رزمندگان پیشکسوت استان که کمتر از شش ماه حضور در جبهه دارند و تاکنون نیز از آنها تجلیل نشده است نیز در سرکشی ها از آنها تجلیل می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح گفت؛همزمان با مراسم تجلیل از رزمندگان که با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، روز سه شنبه در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و جمعی از مسئولان و رزمندگان استان این برنامه اجرا می شود .
 وی بیان کرد؛ با توجه به شرایط کرونایی برنامه رژه خودرویی از میدان انقلاب به سمت بلوار شهید سلیمانی _ میدان هفتم تیر و در نهایت میدان امام حسین علیه السلام یاسوج برگزار  می شود. 
سرهنگ برومند زاده افزود؛  دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، نواختن زنگ ایثار و شهادت، اردوهای جهادی به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان، تجلیل از جامعه ایثارگر و آزاده، برگزاری نشست های بصیرتی و توزیع کمک های مومنانه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است.
اجرای 250 عنوان با ۷۰۰ ریز برنامه در هفته دفاع مقدس
وی بیان کرد؛ غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی سپاه، برگزاری یادواره شهدا،  حضور اقشار بسیج در آیین نماز جمعه، راه اندازی میز خدمت در مناطق کمتربرخوردار با حضور مدیران استانی و شهرستانی نیز دراین هفته انجام می شود. 
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت؛  اجرای برنامه های هنری در قالب سرود و کتاب خوانی،  طرح نذر خون از دیگر برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس است. 
وی بیان کرد ؛ سری جدید برنامه " شب های شیدایی " به منظور تبیین رشادت های رزمندگان استان در عملیات های مختلف امسال نیز با حضور رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار و از شبکه استانی دنا و شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
برومندزاده گفت؛ با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی راه اندازی مواکب و ایستگاه های صلواتی نیز در دستور کار است.
 معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی نیز اشاره کرد و گفت؛  کلنگ زنی حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج، آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و افتتاح منازل مسکونی در سی سخت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار