رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت : اکنون 300 بيمار در بيمارستانهاي استان بستري مي باشند كه 156 نفر از اين بیماران مبتلای قطعی و 31 نفر در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.
کد خبر: ۹۹۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 19 September 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد دکتر پرویز یزدان پناه با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته فوتی کرونایی در استان گزارش نشده است ، افزود : از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 69128 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 524 نمونه پی سی آر دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج و دهدشت حدود 25 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد ، گچساران و بهمئی بود.
یزدانپناه افزود : همچنین از 358 نمونه رپید تست 15 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های دنا، کهگیلویه و بهمئی، لنده و باشت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است از مردم شریف استان بخاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی تشکر و قدردانی نمود.

دکتر یزدان پناه اذعان داشت: فعلا تمرکز عموم مردم باید بر پروتکل های بهداشتی مثل استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و تزريق واكسن باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار