مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج گفت: در سومین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیجی شهر یاسوج ضمن پیاده روی تا مزار شهدای گمنام، با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۹۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 24 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید فرشاد رجایی با اعلام این خبر افزود: هر چه امروز جمهوری اسلامی دارد به برکت خون شهدا و از خودگذشتی ایثارگران و آزادگان است و همه ما باید این ایام را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش ویژه ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، اظهار کرد: اگر خبرنگاران نبودند این فرهنگ از خودگذشتگی هرگز به نسل جوان منتقل نمی شد.
مسئول کانون بسیج رسانه یاسوج با اشاره به اینکه این همایش به همت بسیج رسانه و با مشارکت هیئت ورزش های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ادامه داد: اصحاب رسانه مسیر امامزاده عبدالله تا یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج را پیاده روی کرده و با حضور بر قبور مطهر این شهدا ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهدای والامقام، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

رجایی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های کانون بسیج رسانه برگزاری جلسات اخلاق رسانه است، تصریح کرد: در ادامه همایش امروز جلسه ماهانه اخلاق در رسانه با حضور حجت الاسلام گودرز پور کارشناس حوزه رسانه و مذهبی برگزار و به مسائلی از جمله رعایت اخلاق در تولید و انتشار اخبار پرداخته شد.
وی گفت: در این همایش رضایی؛ مسئول بسیج رسانه استان و جمعی از خبرنگاران صدا و سیمای استان، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان شرکت کردند.

لازم به ذکر است در پایان این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار