مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی عنوان کرد: میانگین کنونی کیفیت هوای مشهد ۱۳۳ ای. کیو. آی و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کد خبر: ۹۹۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 26 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هوای مشهد در چهارمین روز مهر، ناسالم برای گروههای حساس می باشد.

همتی در ادامه این خبر تاکید کرد: در پی افزایش حجم آلاینده‌ها در هوای تنفسی، کیفیت هوای کلانشهر مشهد در چهارمین روز مهرماه ناسالم است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: میانگین کنونی کیفیت هوای مشهد ۱۳۳ ای. کیو. آی و نشانگرهوای مشهد در چهارمین روز مهر، ناسالم برای گروههای حساس هوای ناسالم برای گروههای حساس است.

وی در ادامه اظهار کرد: هم اکنون کیفیت هوا در مناطق شهید مفتح، خاقانی، شهید کریمی و شهید آوینی در وضعیت ناسالم برای همه افراد قرار دارد و در ۱۹ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همتی در خاتمه با توجه به آلودگی هوای کلانشهر مشهد خاطر نشان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیرضرور، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار