روستای پرشکفت بویراحمد در چهل پنج کیلومتری شهر یاسوج یکی از پر آب ترین روستاهای استان کهگیلویه بویراحمد و حتی کشور محسوب می شود،که از دید مسؤلان سالهاست که مفقود مانده است.
کد خبر: ۹۹۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 26 September 2021

تشنگی در کنار رودخانه پر آب/ اعتراض به پاسخگو نبودن مدیر عامل

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جمعی از اهالی روستای پرشکفت طی یادداشتی اعتراضی خواستار توجه به وضعیت آب آشامیدنی این روستا شدند.

در این یادداشت اعتراضی آمده است : سال‌های سال است که این مردم به دلیل کمبود آب با مشکلات عدیده‌ای از جمله مسائل بهداشتی روبه‌رو هستند.
اکثریت آبادی های روستای پرشکفت سیستم آبرسانی فرسوده‌ای دارند که مدام با قطعی آب آنهم در فصل تابستان پاییز و در این ایام گرمای شدید هوا مواجه اند و این مشکل باعث می‌شود اهالی روستاها برای تامین آب مصرفی به آب رودخانه رو بیاورند.


روستای پرشکفت بویراحمد در چهل پنج کیلومتری شهر یاسوج یکی از پر آب ترین روستاهای استان کهگیلویه بویراحمد و حتی کشور محسوب می شود،که از دید مسؤلان سالهاست که مفقود مانده است.
اهالی شهید پرور پرشکفت بویراحمد تاکنون چندین بار است که چند سال گذشته با مراجعه به آب فاضلاب شهرستان بویراحمد و استان انجام شده است اما نتیجه اش احداث یک ساختمان 3 در 4که نیمه به حال خود رها شده است و مطمئنا در این روستا با این همه چشمه های دائمی که سرچشمه رودخانه کبگیان می باشد نیازی نبود اما با همه تفاصیل وقتی که آب آن وارد مدار اصلی نشود هیچ گونه کارآیی و اثر بخشی در پی نخواهد داشت.
هر موقع به مسؤلان آب فاضلاب شهرستان بویراحمد مراجعه شده همکاری های گوناگون داشته اند، اما در نهایت این آب فاضلاب استان است که می بایست پاسخگو باشد.
متاسفانه ریاست قبلی آب فاضلاب با وعده های امروز فردا مشکل آب آشامیدنی سالم تحقق پیدا نکرد، و مدیر عامل فعلی هر موقع تماس گرفته شده یا رد تماس زده یا پیامکی آمده است تحت عنوان«من در جلسه هستم»
همه اهالی روستای پرشکفت بویراحمد علی رغم اینکه طی سال‌های اخیر در فصل پر بارش تمامی لوله های انتقال در مسیر آب را با خود می برد اما همت مضاعف مردم با جمع آوری هزینه ها بصورت خود یاری اقدام به بازسازی شده است و نهایت این کار تمامی خانوارهای ساکن این روستای توریست پذیر و بهشتی گم شده در جنوب غربی ایران اسلامی دارای امتیاز آب که تارهای عنکبوت دور کنتورهای آب را محاصره کرده و ما ساکنان پرشکفت بویراحمد باید به سبک سنتی با هزاران مشقت و بدبختی کیلومترها راه را باید رفت.
نکته پایانی این که از طرف دهیار، آبدار منطقه پرشکفت بویراحمد منبع قدیمی انتقال آب بدلیل عدم نزولات آسمانی خشک شده و چشمه ای دائمی دیگر که می تواند آب آشامیدنی سالم کل روستا را تامین کند به چهار صد متر لوله چهار اینچ نیاز است که آب فاضلاب شهرستان بویراحمد و مدیر محترم شهرستان موافقت کرد اما هم اکنون علی رغم چندین بار مراجعه به آب فاضلاب استان تاکنون نتیجه و پاسخگویی مطلوب دریافت نشده همین باعث شد که ما هم شرمنده ساکنان روستا بشویم.
امیدوارم رسانه‌ها که چشم بینای مردم هستند اینبار به یاری این روستای پرآب بشتابند شاید گره ای که سالهاست از دیدگان مسؤلان آب فاضلاب استان غافل مانده است رفع نقص بشود.

تشنگی در کنار رودخانه پر آب/ اعتراض به پاسخگو نبودن مدیر عامل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار