در این راستا جریان انقلاب اسلامی در استان ، همراهی و کمک به نماینده دولت انقلابی در استان را وظیفه خوددانسته ودر تمامی زمینه ها اعلام مینماید .
کد خبر: ۹۹۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 26 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار بیانیه ای حمایت خود از استاندار جدید را اعلام کرد. 

در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
اینک که پس از سال ها چشم انتظاری ، شخصیت مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی با رویکرد دولت مردمی ، بازگشت به مردم و شکل گیری ایران قوی با اقبال بالای مردمی مواجه شد و کشور در آستانه شروع دوران جدیدی از کار و مجاهدت برای گشایش و حل مشکلات انبوه شده قرار گرفته است ، حضور نیروهای جهادی و تلاشگر برای همدلی و همراهی موثر با مردم و کاستن از معضلات انباشته شده ، موثر بوده و ان شاءالله عزم جهادی و تلاش بی وقفه و بدون معطلی در تمام سطوح ریز و درشت مدیریتی برای شکل گیری ایرانی قوی که مطالبه جدی ملت ایران است را پیش رو داشته باشیم .
استان زیبا و پرجاذبه کهگیلویه و بویراحمد که به واسطه حجم عظیمی از بی توجهی ها ، درگیر آلام و مشکلات معوق شده است ، بیش از هر زمانی نیازمند مراقبت و کار و تلاش مجاهدانه است .
جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک برادر انقلابی جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد که دارای روحیه جهادی ، انقلابی و مجهز به جوهر دانش ، تقوی و از مدیران شایسته ای هستند که می توانند در این عرصه مهم بدرخشند و نسیم خوش خدمتگزاری نظام اسلامی را از آستین مدیران مومن و متعهد انقلابی برای مردم آشکار سازند .
در این راستا جریان انقلاب اسلامی در استان ، همراهی و کمک به نماینده دولت انقلابی در استان را وظیفه خوددانسته ودر تمامی زمینه ها اعلام مینماید و با شناخت کامل و برخورداری از حجم عظیمی از نیروهای کارآمد ، جهادی و انقلابی که سالیان سال ، شکل گیری دولت انقلابی را وجهه همت خویش قرار داده اند ، برای مساعدت و کمک به استاندار انقلابی آمادگی خود را اعلام می نماید.
از خداوند متعال ، سعادت و سلامتی ایشان ، توفیق در همگرایی ظرفیت ها و منابع انسانی و تلاش گسترده برای رشد و توسعه همه جانبه استان را آرزومندیم.
جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار