رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیچ کاری مقدس تر از تعلیم وتربیت در نظام آفرینش نیست.
کد خبر: ۹۹۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 27 September 2021


کاووس کشاورز با حضور در جمع کارکنان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و بهار علم ودانش گفت: پرورش و تربیت انسان ارزشمندترین کار دنیاست که معلمان در این زمینه نقش کلیدی دارند.
وی افزود: مسئله تعلیم و تربیت آنچنان اهمیت دارد که در طول تاریخ بزرگان و مصلحان اجتماعی از یک سو و پیامبران و همه مردان بزرگ و الهی از سوی دیگر همت خود را بر انجام درست این فرایند متمرکز کرده‌اند.
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد هم زمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را یا دآور شد وگفت: تربیت نسلی با انگیزه، مسئولیت پذیر، با روحیه جهادی و انقلابی از مهمترین رسالتهای معلمان عزیز است.
معاون آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی گفت: حلول سال تحصیلی با دو اتفاق بزرگ ملی و دینی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم دانش آموزان و معلمان با تکیه بر آموزه های دینی و ملی در راه آبادانی این مرزبوم بکوشند.
فرامرز روزبهی با تشکر از فعالیتهای آموزشی اساتید هنرستان کشاورزی و کادر اجرایی هنرستان در سال تحصیلی گذشته گفت: علی رغم شرایط کرونایی تلاشهای خوبی برای آموزش دانش آموزان در سال گذشته صورت گرفت.
ضزغام عزیزی رئیس اداره آموزشهای رسمی مرکز تحقیقات کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی از تلاشهای مدیر ومجموعه عوامل اجرایی واساتید هنرستان کشاورزی تقدیر وتشکر کرد.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در این جلسه با تبریک آغاز سال تحصیلی وتشکر از حضور رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی استان ، معاون محترم آموزشی و رئیس اداره آموزشهای رسمی مرکز تحقیقات در هنرستان در جمع همکاران هنرستان کشاورزی گفت: رسالت مهم آموزش وپرورش تربیت نیروی انسانی است که در این زمینه هنرستانها نقش مهم وتاثیر گذاری دارند.
سید ولی موسوی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید شرایط برای آموزش حضوری دروس مهارتی دانش آموزان فراهم گردیده است گفت: تلاش می کنیم علی رغم شرایط کرونایی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی آموزش با کیفیتی به دانش آموزان ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار