وزیر کشور که به منظور معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده است، وارد فرودگاه یاسوج مرکز استان شد.
کد خبر: ۹۹۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 28 September 2021

وزیر کشور وارد یاسوج شد

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، که به منظور تکریم و معرفی استاندار کهگیلویه و بویر احمد به این استان سفر کرده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه یاسوج شد.

 

باید حرکات جهشی انجام دهیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۹

وزیر کشور وارد یاسوج شد

احمد وحیدی هم در این دیدار اظهارداشت: با سرکار آمدن دولت سیزدهم شرایط نوینی پیش آمده و نفس تازه‌ای دمیده شده‌است و باید با حرکات جهشی برای رفع مسائل و مشکلات در استان انجام بدهیم و کارهای صورت گرفته نیمه‌تمام در دولت قبل را به اتمام برسانیم.
وزیر کشور با بیان اینکه فعالیت‌ها در راستای عزت و اقتدار ایران اسلامی است که به خوبی خود را در جهان اثبات نموده‌است، بیان کرد: امیدواریم که استاندار منتخب استان کهگیلویه و بویراحمد که از فرزندان ولایی و انقلابی استان است بتواند با پشتکار و تعامل و همکاری با مسئولان در خدمت مردم تلاش و به توسعه استان کمک کند.

تمجید نماینده ولی فقیه از کلانتری
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۹

وزیر کشور وارد یاسوج شد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های حسین کلانتری استاندار سابق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در واقعه زلزله سی‌سخت در سال گذشته مجموعه استانداری استان با مدیریت میدانی شخص استاندار خدمات شایانی به مردم ارائه دادند.
وی به وضعیت جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: با مقاومت نیروهای انقلابی و مردم کشور امروز ایران اسلامی در جهان دارای جایگاه ویژه و قدرتمند است.
امام جمعه شهر یاسوج افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و پیشرفت نیازمند همدلی و تعامل است و امیدواریم که استاندار منتخب در سایه تعامل و هماهنگی با مسئولان در تحقق این مهم تلاش کنند.

تمهیدات لازم برای برگشت زائران دیده شده
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۸

احمد وحیدی در بدو ورود به یاسوج در فرودگاه این شهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این موارد در داخل کشور هم تمهیدات و اقدامات لازم امدادی ، تغذیه ای و بهداشتی در نظر گرفته شده و کادر درمانی تست های لازم و فوری را از زائران خواهند گرفت.

رویکرد وزارت کشور پاسخ به نیازها و مطالبات مردمی است 

وزیر کشور همچنین گفت : با توجه به مردمی بودن این دولت مهم ترین رویکرد وزارت کشور در دولت سیزدهم توجه به نیازها مطالبات و خواسته های مردم خواهد بود.در راس همه امور رسیدگی به مسائل اقتصادی مردم اولویت دارد.

وحیدی اضافه : حل مشکلات استان ها و رفع محرومیت ها از نقاط مختلف کشور به جد دستور کار قرار می گیرد.

وزیر کشور تصریح کرد: بسیج امکانات برای رفع مشکلات مردم صورت خواهد گرفت و از آن جایی که دولت مردمی است باید ارتباط آن با مردم قوی تر شود.

وحیدی عنوان کرد: این ارتباط باید آن چنان قوی باشد تا مشکلات مردم به خوبی احصا شود.

احمد وحیدی، وزیر کشور لحظاتی پیش به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج مرکز این استان شد.

احمد وحیدی امروز سه شنبه پس از ورود به فرودگاه یاسوج مورد استقبال استاندار و اعضای شورای تامین قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حضور در گلزار شهدا ، شرکت در نشست شورای اداری و انجام آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید و نشست با شورای تامین از جمله برنامه های اعلام شده سفر وزیر کشور به یاسوج  است.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

ادای احترام وزیر کشور به مقام شامخ شهدا
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۲

وزیر کشور و هیات همراه در ادامه ی حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد به گلزار شهدای شهر یاسوج رفتند و به مقام شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

حضور هر سه نماینده استان در مراسم استقبال
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۷

وزیر کشور وارد یاسوج شد

در آیین استقبال از وزیر کشور، نمایندگان استان و استانداران جدید و سابق حضور داشتند.

وزیر کشور و هیات همراه به گلزار شهدای گرانقدر یاسوج خواهند رفت تا برنامه ی امروز با ادای احترام به مقام شهدا آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار