در گرامیداشت هفته بزرگداشت دفاع مقدس از کارکنان ایثار گر زندان های کهگیلویه بویراحمد با حضور مدیر کل زندان های استان، مسؤل امور ایثارگران استانداری ، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارکنان ایثار گر و خانواده های معظم شهداء تجلیل شد.
کد خبر: ۹۹۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ 30 September 2021

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت از کارکنان ایثار گر زندان های کهگیلویه وبویراحمد تحلیل شد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه  و بویراحمد ، مدیر کل زندان های استان در این آئین اظهار داشت: الگو گیری از شهداء باید در کار و تلاش در راه اعتلای اهداف مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور برسد.

منصور بیژنی گفت : الگو گیری از راه و مسیر شهداء وظیفه ما را سنگینتر می کند و خدمت رسانی به مردم میراثی از خون شهیدان برای ماست که باید این رسالت را به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر کل زندان ها در ادامه تصریح کرد: امروز تصاویر شهدا تنها برای ما کافی نیست؛ لذا وظیفه ما حفط ارزشهای نظام است و این وظیفه را در خدمت رسانی به مردم سنگین تر می کند.

بیژنی با بیان اینکه با توجه به نوع شغل کارکنان زندان ها افزود: نباید کم کاری و یا کاهلی در وظیفه باعث خوشحالی دشمن گردد ، لذا یکی از هدف گذاری های دشمن زندان هاست لیکن با پشتوانه کار جهادی و خدمت افزونتر به زندانیان و خانواده های آنان می تواند نقشه های شوم دشمن را بر باد دهد آب کنیم.

وی گفت: کارهای فرهنگی ، کلاسهای مهارت آموزی و فنی و حرفه ای، آموزشهای اخلاقی و دینی ، رسیدگی دقیق بهداشتی و درمانی به زندانیان ، سرکشی از خانواده های زندانیان و کمک به آنان، اعطاء مستمر تأسیسات حقوقی به زندانیان و... اقداماتی است که در سازمان زندان ها و زندان های کشور برای برنامه های تربیتی زندانیان صورت می گیرد.

مدیر کل زندان های استان گفت: زندان های استان با دارا بودن 18 درصد از کار کنان خود در زمره ایثار گر، خود برگ زرینی برای اهداف متعالی نظام است که امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهداء و ایثارگران باشیم.

داربام مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز در این آئین گفت: زندانهای استان از دستگاههایی است که بیشترین درصد وابستگی به ایثارگران و خانواده های معظم شهداء دارد و با کار سختی که دارند انصافاً مسیر خدمت را سپری می نمایند.

در پایان با لوح سپاس و هدایایی از کارکنان ایثارگر زندان های استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار