حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اعلام روزشمار دهه وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ 30 September 2021

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اعلام روزشمار دهه وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد،

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اعلام روزشمار دهه وقف که از تاریخ دوازدهم مهرماه لغایت بیست و یکم مهرماه سال‌جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، خبر داد.

 

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: دوازدهم مهرماه اولین روز دهه وقف در سال‌جاری به نام وقف،رسانه، تکریم واقفان خیراندیش نامگذاری شده است.

 

 

نصیرالاسلامی گفت: سیزدهم مهرماه به نام وقف، ترویج فرهنگ قرآن، عترت و مهدویت و چهاردهم مهرماه به نام وقف خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه و پانزدهم مهرماه آخرین روز ماه صفر و همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام به نام وقف، بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ زیارت نامگذاری شده است.

 

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: شانزدهم مهرماه به نام وقف ، کاهش آسیب‌های اجتماعی و هفدهم مهرماه به نام وقف ، توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی و هیجدهم مهرماه به نام وقف، توسعه آموزش و پژوهش و حمایت از نخبگان و موسسات دانش بنیان نامگذاری شده است.

 

 

عباس نصیرالاسلامی افزود: نوزدهم مهرماه به نام وقف،سلامت و بهداشت جامعه و بیستم مهرماه به نام وقف ، اشتغال و تولید و بیست و یکم مهرماه آخرین روز دهه وقف در سال‌جاری به نام وقف جمعی و توسعه مشارکت های اجتماعی نامگذاری شده است.

 

 

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت: بیست هفتم ماه صفر تا ششم ربیع الاول برابر با دوازدهم مهرماه لغایت بیست و یکم مهرماه به نام دهه وقف نامگذاری شده است که به همین مناسبت ویژه برنامه های با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار