بازیکنان تیم فرازبام خاییز که تا اواسط نیمه اول نتوانسته بودند ریتم بازی را در اختیار بگیرند با تغییر تاکتیک به موقع سرمربی روسی خود سرگی لیکونیکو و نیز با اتکا به بازی خلاقانه مثلث تهاجمی خود موفق شدند در پایان بازی خود را به تیم حریف دیکته کنند و مقتدرانه تیم متمول اصفهانی را از پیش روی بردارد.
کد خبر: ۹۹۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ 30 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تیم هندبال جوانان فراز بام خاییز دهدشت به عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات موفق شد در سومین بازی از سری مسابقات هندبال قهرمانی جوانان کشور به میزبانی شهر یاسوج در یک رقابت دیدنی و با نتیجه مقتدرانه ۲۹ بر ۲۵ از سد تیم هوانیروز اصفهان عبور کند و به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شود.

تیم فرازبام با پیروزی در این بازی سرنوشت ساز و قرار گرفتن در صدر گروه خود باید روز شنبه ده مهر ماه به عنوان تیم اول اول گروه A به مصاف تیم دوم گروه D یعنی زغال سنگ طبس برود که در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع چهار تیم برتر مسابقات هندبال جوانان قهرمانی کشور راه خواهد یافت

تیم هندبال فرازبام خاییز که به دلیل محدودیت های کرونایی از حمایت حضوری تماشاچیان پر شور هم استانی در این بازی بی بهره بود، توانست در سالن خالی از تماشاگر پوریای ولی یاسوج و در حالی که حتی در دقایق ابتدایی بازی تا پنج گل از حریف سختکوش و با برنامه خود عقب افتاده بود ، در نهایت ورق بازی را برگرداند و با چهار گل اختلاف بازی را به سود خود به پایان برساند.

بازیکنان تیم فرازبام خاییز که تا اواسط نیمه اول نتوانسته بودند ریتم بازی را در اختیار بگیرند با تغییر تاکتیک به موقع سرمربی روسی خود سرگی لیکونیکو و نیز با اتکا به بازی خلاقانه مثلث تهاجمی خود موفق شدند در پایان بازی خود را به تیم حریف دیکته کنند و مقتدرانه تیم متمول اصفهانی را از پیش روی بردارد.

نکته قابل توجه در حاشیه این مسابقه اعتراضات پیاپی و بی مورد کادر فنی تیم هوانیروز نسبت به حضور و حمایت معدود عوامل رسانه ای و فنی همراه تیم فراز بام در سالن بود. این بهانه جویی های کادر فنی تیم اصفهانی در حالی بود که همه عوامل رسانه ای و فنی همراه فرزار بام دارای کارت ورود به سالن از طرف مسئولان برگزاری مسابقات بودند. همچنین کادر فنی تیم هوانیروز که به حمایت حاضرین در سالن از تیم هم استانی اعتراض داشتند خود از ابتدا تا انتهای زمان قانونی بازی در قامت تماشاچی به حمایت از بازیکنان خود می پرداختند.

علاوه بر موارد ذکر شده بارها مشاهده شده که در مسابقاتی بین المللی حتی در کلاس والیبال قهرمانی المپیک با وجود محدودیت های کرونایی سنگین اعمال شده در مسابقات ، بازیکنان ذخیره و عوامل همراه تیم ها(مصداق بارز بازی ایران ژاپن) به تشویق و حمایت هم تیمی های خود می پرداختند و این اقدام تیم رسانه ای همراه فرازبام نا متعارف نبوده است.
تنها نکته منفی قابل ذکر مسابقه امروز مصدومیت محمد امین امینی پرور ستاره شماره یازده تیم فرازبام بود که با توجه به شدت مصدومیت به احتمال زیاد تا انتهای مسابقات توان همراهی تیم خاییز را نخواهد داشت.
برای این بازیکن هندبال خوش آتیه هم استانی آرزوی سلامتی و بهبود عاجل داریم و امیدواریم هیئت هندبال استان که تا به این لحظه کمال همکاری و مساعدت در برگزاری مسابقات و پشتیبانی از تیم های شرکت کننده را داشته در زمینه پیگیری مصدومیت بازیکنان هم حمایت خود را از جوانان هندبالیست هم استانی دریغ نکند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار