نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان در حضور وزیر نفت
کد خبر: ۹۹۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 01 October 2021

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری با حضور وزیر نفت در گچساران با اشاره به انتصابات غیر بومی در پتروشیمی گچساران گفت:از زمانی که به عنوان خادم مردم این شهرستان انتخاب شدم تحقیق و تفحص از پتروشیمی را در مجلس کلید زدم و ۲۰نماینده امضا کرده و الان در کمیسیون اصل ۹۹به عنوان هئیت ریسه کمیسیون ورود می کنم اما قبلش با شما حرف خواهم زد و گزارش ۶۵۶صفحه ای را ارائه خواهم کرد.
سید ناصر حسینی افزود: از لیست شرکت ها،پیمانکاران و خریدهای آن در پتروشیمی نخواهم گذشت و چون حقوق خواندم و بر اساس استدلال های حقوقی قانع کننده در کمیسیون حرف خواهم زد و در مورد مسائل پتروشیمی ورود خواهم کرد.
وی با ابراز ناراحتی خود از مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حضور وزیر نفت بیان کرد:از ۲۷خرداد تاکنون که نماینده این شهر شدم حتی برای یک بار هم نه به مدیر عامل شرکت نفت شهرستان زنگ زدم و نه بهم زنگ زده و نه هم دیگر را ندیدیم. چون که از ایشان ناراحتم و این ناراحتیم را زمانی که در جلسه نشستم کسانی فهمیدند.
وی خطاب به مردم گفت: برادر و خواهرم بشنوید اگر روزی و روزگاری در این شهر کاندید بودم و به آنچه گفتم و عمل نکردم بی آبرویم کنید .
حسینی افزود: کسی که در این شهرستان مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران بود و هر کسی می خواهد باشد اگر آمد با مجموعه عظیم نفت و گاز گچساران که خودش یه وزارت خانه می باشد و مجموعه بزرگ فنی است که هر جا این مجموعه فنی سیاسی شد روز مرگ آن مجموعه فرا رسیده است.
وی اظهار داشت: اگر آن مدیر عامل آمد و کنار من در جلسه انتخاباتی نشست و انگشتانش را بالا برد من آدم دریده ای هستم من هم سیاسی هستم ،من هیچ کسی را فدای مباحث سیاسی ام نمی کنم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خطاب به وزیر نفت عنوان کرد: نه در نفت و گاز گچساران بلکه در هیچ جایی اجازه ندهید مجموعه های فنی سیاسی شود ،الان هم در چشم شما با شهامت و جسارت و استدلال این حرف را می زنم و با شما صحبت می کنم
وی با بیان اینکه ما برای رای دادن و استیضاح با وزرا عهد اخوت نبستیم افزود: در روز جلسه رای اعتماد به شما ریس مجلس برای نیم ساعت درب سالن ها را بست و جلسه را نیم ساعت غیر علنی اعلام کرد و نسبت به شما در بین همکارانم بی تقوایی شد .
حسینی اضافه کرد: عهد اخوت ما با شما وزرا تا زمانیست که بر ریل مسیر خدمت خلق اله باشد ،ان روزی که از ریل خارج شود ما به شکل دیگری با شما حرف خواهیم زد، چرا که مردم از ما قبول نمی کنند که در خدمت گذاری کوتاهی کنیم.
وی خطاب به وزیر نفت اظهار داشت: شما به عنوان یک فرد انقلابی مطالبه گر مردم این شهر باشید چرا که نفت و گاز گچساران ۱۷درصد نفت کشور را تامین و ۸۰درصد صادرات نفت از تلمبه خانه گوره می باشد و بزرگترین مخزن نفت در خاورمیانه می باشد و حق مردم گچساران این است که سرریزی از نفت برای مردمش باشد پس از حق این مردم دفاع کنید،چرا که ما شعار عدالت دادیم و باید پای شعارمان بمانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار