یک منبع موثق به تابناک کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
طبق برسی های تابناک و بنا بر گفته های یک منبع موثق ، شهردار انتخابی اعضای شورای ششم اسلامی شهر چرام تایید نگردید.
کد خبر: ۹۹۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 02 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ، طبق برسی های تابناک و بنابر گفته های یک منبع موثق ، شهردار انتخابی اعضای شورای ششم اسلامی شهر چرام تایید نگردید.
این منبع موثق به تابناک گفت : بنا به برسی انجام گرفته ، حمزه بازی که به عنوان شهردار منتخب شورای ششم چرام برای تصدی شهردار این شهر معرفی شده بود ، نامبرده فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهردار بنا به موارد قانونی در دو موضوع نداشتن سابقه مدیریت پایه و مدرک تحصیلی مرتبط بوده است.
منبع آگاه همچنین به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : اعضای شورای شهر چرام مجددا طی نشستی بر مصوبه پیشین خود اصرار کردند. اقای حمزه بازی با 4 رای موافق مجددا به عنوان شهردار معرفی شد که بنابر قانون، این اصرار بر انتخاب مجدد، منجر به ارسال موضوع به شورای حل اختلاف استان خواهد شد و رای نهایی را این مرجع صادر خواهد کرد.
بنا بر این خبر منبع آگاه گفت : در صورت عدم تایید شهردار در شورای حل اختلاف ، شورای ششم شهر چرام باید گزینه بعدی خود را جهت تصدی کرسی شهرداری به استانداری و دفتر امور شهری و شوراهای استان کهگیلویه و بویر احمد معرفی کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، حمزه بازی  ۲۸شهریور ۱۴۰۰بعد از نشست اعضای شورای شهر چرام و با رأی اکثریت شورای ششم به عنوان شهردار شهر چرام انتخاب شد.
حمزه بازی از نیروهای شاغل در شهرداری چرام است که توسط شورای ششم در همان ابتدای کار شورا به عنوان سرپرست انتخاب و در جلسه بعدی به عنوان شهردار انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار