رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویر احمد ، در جلسه برنامه ریزی ایام آخر ماه صفر،ضمن تأکید بر بزرگداشت این ،مناسبتها، گفت:تعظیم شعایر مذهبی، باعث احیاء سبک زندگی اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳ 04 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی نیا در این جلسه که با حضور شورای هیات مذهبی شهرستان بویراحمد برگزار شد، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت مناسبت‌های مذهبی انقلابی و بهره‌مندی از این فرصت در اعتلای فرهنگ دینی،گفت: عمده مشکلات و نواقص در همه عرصه‌ها، معلول دوری و بی توجهی از فرهنگ دینی است.

موسوی نیاافزود : تا زمانیکه ابعاد زندگی و شیوه های رفتاری ما مطابق با سنت و سیره بزرگان دینی نباشد وضع به همین منوال خواهد بود.

وی گفت : برگزاری جلسات سخنرانی و علمی در مناسبت‌های دینی باعث ارتقا بینش و آگاهی مردم و در نتیجه احیای سبک زندگی اسلامی خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد در پایان از دسته روی هییات مذهبی در روز ۲۸صفر از مبدأ حسینیه ثارالله بطرف گلزار شهدای یاسوج خبر داد و گفت : در بین مسیر موکب هایی بر پا خواهد بود و در پایان مراسم مراسم زیارت ازبعید قرائت می گردد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار