سال ۹۹ تا نیمه اول سال جاری را شاید بتوان کم فروغ‌ترین دوران در نشست‌های کارگروه اشتغال دانست، جلساتی که با برگزاری آن می‌توان شاهد رفع موانع بر سر راه اشتغال و حرکت استان غنی کهگیلویه و بویراحمد به سمت توسعه بود.
کد خبر: ۹۹۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲ 07 October 2021

به گزارش تابناک کهیلویه و بویراحمد ، یکی از معضلات اصلی پیش روی جوامع در حال حاضر موضوع مهم اشتغال است که نادیده گرفتن آن و عدم توجه صحیح به فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم مرتبط می‌تواند هر جامعه‌ای را به چالش‌ها و معضلات بسیاری دچار کند.

بی‌شک در هر جامعه‌ای بستر اشتغال و درآمدزایی فراهم باشد آن جامعه به مراتب کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و زمینه توسعه در بخش های مختلف را فراهم خواهد کرد.

استان کهگیلویه و بویراحمد را می‌توان از استان‌های شاخص کشور در زمینه عدم توجه به وضعیت اشتغال قلمداد کرد، جمعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار آن با مدارک علمی معتبر گواه این ادعاست.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از ابتدای کار خود توجه به معضل اشتغال در استان را به عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داد و بارها نسبت به غیر فعال و نیمه فعال بودن شهرک‌های صنعتی استان که روزگاری قرار بود بار حلال مشکلات اشتغال در استان باشند واکنش نشان داد.

سال ۹۹ تا نیمه اول سال جاری را شاید بتوان کم فروغ‌ترین دوران در نشست‌های کارگروه اشتغال دانست، جلساتی که با برگزاری آن می‌توان شاهد رفع موانع بر سر راه اشتغال و حرکت استان غنی کهگیلویه و بویراحمد به سمت توسعه بود.روشنفکر در تاریخ ۱۰ دی ۹۹ در نشست کارگروه اشتغال استان نیز نسبت به بی‌توجهی به این کارگروه مهم در استان و عدم برگزاری جلسات آن واکنش نشان داد و خواستار توجه جدی به این موضوع شد.

در نهایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست مهدی روشنفکر جواب داد و دستور برگزاری مجدد نشست کارگروه اشتغال در مرکز استان و شهرستان‌ها صادر گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار