هیات وزیران با پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹ در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کرد.
کد خبر: ۹۹۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱ 07 October 2021
پس از زلزله سیسخت و شروع عملیات بازسازی و در آستانه رسیدن فصل سرما ، مشکلات زیادی در این مناطق وجود دارد که یکی از مهمترین مشکلات ناکافی بودن تسهیلات بانکی است که اعتراضات زیادی هم در این زمینه شد . حال پس از بررسی های متعدد نهایتا مصوبه دولت برای رفع این مشکل اعلام شد و هیات وزیران با پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹ در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹ در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کرد.
 با تصویب هیات وزیران، مبلغ ۷۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد ۴ درصد در مناطق روستایی و ۵ درصد در مناطق شهری به منظور تکمیل احداث واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹ در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد با ضمانت زنجیره ای اختصاص یافت.
دولت همچنین بنیاد مسکن را موظف کرد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبار فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نماید.
برچسب ها: زلزله سیسخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار