استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تلاش شبانه روزی مدیران و تسریع جهت پاسخگویی به نامه های مردم در جریان سفر یک روزه رئیس جمهور به استان شد.
کد خبر: ۹۹۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ 07 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمد زاده صبح امروز از مرکز پردازش و ثبت نامه های مردمی سفر رئیس جمهور به استان بازدید کرد.


وی در حاشیه این دیدار ضمن قدردانی از همه کاربران و پردازش گران جهت تلاش شبانه روزی برای بارگذاری و ثبت نامه های مردمی، اظهار داشت: تلاش جهادی این افراد خستگی ناپذیر حتی در این روزهای تعطیل برای رضای خداوند و خشنودی مردم قابل تقدیر است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در حاشیه این دیدار با تعدادی از مدیران به صورت تلفنی تماس گرفته و بر پشتیبانی کاربران و ستاد مردمی و حضور میدانی مدیران در این مکان تاکید کردند.

وی با تاکید بر اینکه وقفه در کار را نمی پذیرم، اظهار داشت: مدیران برای جمع بندی نهایی نامه های مردمی به صورت ویژه ورود کنند.

احمد زاده ضمن تقدیر ویژه از حوزه بازرسی استانداری که به عنوان لیدر عملیات پردازش نامه های مردمی حضور فعال دارند، گفت: پاسخگویی به این نامه ها مهم ترین خروجی سفر رئیس جمهور است چرا که حل مشکلات مردم اولویت ما است.


نماینده عالی دولت در استان با تاکید براینکه هیچ درخواست و نامه مردمی به دولت نباید بدون پاسخ بماند، تصریح کرد: ارتباط نزدیک با مردم و پیگیری مشکلات آنها رویکرد اصلی دولت مردمی است و هرچه سریع تر باید پاسخ نامه های مردمی به دست آنها برسد‌.

گفتنی است بیش از ۱۰۰ کاربر جهت برنامه ریزی، پردازش، تلخیص، ثبت و رفع نواقص نامه های مردمی در این مرکز حضور دارند و از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب مشغول به کار هستند.


لازم به ذکر است پس از اتمام کار شماره پیگیری به صورت پیامک و از طریق سامانه موبایل به نگارنده نامه اطلاع رسانی می شود‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار