رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: به دنبال واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در یاسوج راننده جان باخت و سرنشین راهی بیمارستان شد.
کد خبر: ۹۹۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 08 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، هاشم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: این سانحه که در بلوار انقلاب روبه روی گلزار شهدای یاسوج رخ داده، ساعت ۲۳ و ۲۱ پنجشنبه شب از سوی اورژانس به آتش نشانی یاسوج اطلاع داده شد و درخواست کمک کردند و طی آن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: پس از حاضر شدن نیروهای آتش نشانی در صحنه، مشاهده شد که دو سرنشین این خودرو سواری حبس شدند که راننده در دم جان باخت و تنها سرنشین نیز با وضعیت وخیم رهاسازی، تحویل نیروهای اورژانس شد که به مراکز درمانی یاسوج انتقال یافت. هر دو نفر حدود ۲۸ سال سن داشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج در ادامه با انتقاد ازدحام جمعیت در محل این حادثه تصریح کرد: مشکلی که همواره شاهد آن هستیم، در حوادثی که به وقوع می‌پیوندد، تجمع مردم در محل حادثه است که می‌خواهند از حادثه سلفی، فیلم و عکس تهیه کنند؛ بنابراین خواهش می‌کنم برای جلوگیری از مختل شدن فرآیند عملیات امداد رسانی، و امداد و نجات محل حادثه را ترک کرده و اینگونه به عوامل امدادی کمک کنند چراکه شلوغی و ازدحام جمعیت امدادرسانی را با کُندی مواجه می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار