نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مبنی بر شائبه دخالت خود در عزل و نصب ها ، ضمن تاکید بر لزوم مطالبه گری رسانه ، طرح برخی مسائل را کم لطفی دانست.
کد خبر: ۱۰۳۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 26 March 2022

یکی از موضوعات داغ این روزهای پیرامون نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، بحث دخالت برخی از آن ها در امور اجرایی خصوصا عزل و نصب مدیران است نکته ای مهم که باعث تذکر رهبری هم شده است.
در کهگیلویه و بویراحمد هم این شائبه وجود دارد و عده زیادی با دلایلی بر این دخالت تاکید دارند و همواره نسبت به این موضوع انتقاداتی را مطرح کرده اند.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مبنی بر شائبه دخالت خود در عزل و نصب ها ، ضمن تاکید بر لزوم مطالبه گری رسانه گفت : در خصوص دخالت ادعایی بنده در عزل و نصب ها بهترین شاهد خود مدیران هستند که میتوان از آن ها پرسید که آیا من در خصوص انتصاب مدیران شهرستان ها دخالتی داشته ام یا نه؟
سید محمد موحد افزود : در خصوص مدیران استانی و وزارتخانه ما از طرف مردم دو مطالبه داریم . یکی اینکه می بینیم خیلی از امکاناتی که برای دیگر استان ها روانه می شود مربوط به مدیرانی است که این استان ها در وزارتخانه ها دارند و ما تا این نیروها را نداشته باشیم توانی را که باید از آن بهره ببریم ، نداریم و این یک مطالبه به حق و دفاع از مظلوم و یک محرومیت منطقه ای است نه دخالت در انتصاب.
موحد ادامه داد : مورد دوم مربوط به مشورت خواهی وزیر است که از ما می خواهد در خصوص گزینه های انتخابی نظر مشورتی می خواهد، آیا به نظر شما این دخالت است؟ دخالت زمانی است که من شخص خاصی را اصرار کنم باید جایی منصوب کنند.
موحد در پایان گفت : این مواردی که در برخی جاها مطرح می شود، به این صورتی که گفته می شود نیست و بیشتر کم لطفی است . البته مطالب مفصل تری در این خصوص داریم که بعدا بیان می شود.
فیلم / پاسخ سید محمد موحد به تابناک کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار