نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در خصوص دو حاشیه مدیریتی شهرستان چرام توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 20 September 2022

شهرستان چرام طی چند وقت اخیر شاهد دو حاشیه مدیریتی بوده است که در فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب زیادی داشته است.
در مورد اول گفته می‌شود که مدیر آموزش و پرورش چرام از سمت برخی لیدر‌های سیاسی تحت فشار است و وی هم در مقابل این لیدر‌های سیاسی حاضر به کوتاه آمدن نیست.
هر چند در خصوص جزئیات دخالت‌ها و نوع واکنش حرف‌های متفاوتی زده می‌شود، اما پاسخ شفافی از طرف مدیر و یا لیدر‌های ادعایی داده نشده است.
در مورد دوم هم فرماندار شهرستان چرام همچنان بر یک صندلی لرزان تکیه داده است و عدم صدور حکم فرمانداری وی شائبه‌هایی را بوجود آورده است.
توفیقیان همچنان سرپرست فرمانداری چرام است تا وی و فرماندار کهگیلویه دو مدیر ارشد شهرستانی باشند که همچنان بلاتکلیف مانده اند و وضعیت آن‌ها نامشخص است.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، از سید محمد موحد پرسیده است که با توجه به نقش نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، وی در خصوص حواشی پیرامون این دو مدیر چه توضیحی دارد؟ پاسخ سید محمد موحد در فیلم زیر آمده است. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
آقای موحد ، نظم و قانون و قواعد نمایندگی رادر استان در این دوره برای فامیل وخانواده وحوزه ثلاث، بهم زدی حالا چهره معصومانه وبی طرفانه بخود می گیری،؟
شبانه روز در وزارتخانه ها ودر استان دنبال کاشت نیروهای وابسته به خودت بودی حالا مرموزانه وعوام فریبانه، ادعای بی طرفانه مینمایی تا شاید،چهره ،هزار چهره خودت راموجه نمایی.و فردا توسط دستگاههای نظارتی ،بازخواست ومحاکمه نشوی؟
ماهیتت، برای مردم استان مثل روز روشن است.
چه جفاها که به مردم نکردی ؟
چه فرصتها که از دست این مردم ،بخاطر معامله گری و منافع شخصی خودت،ربودی؟
این دروغهایی که به خورد مردم ومسولین میدهی،برای همه عیان هست ودر محضر محاسبه الهی ،عقوبت دردناکی برایت در پیش هست
هدفت در این دوره جز،احیای آبروی رفته ات،وثروت اندوزی و....چیز دیگری بود؟
حرام خواری و رفاه طلبی وخوی اشرافی گری ،و تکیه وتوسل بر پیمانکاران جهت امرار معاش و...امری غیر قابل موجه در اذهان مردم این دیار هست . ،گر جمع کنی کوهی طلا. آخر آیا روز بلا
بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
عوامفریبی ومعامله گری و دروغگویی ،زد وبند با پیمانکاران وثروت اندوزی،در این دوره محرز است حوزه ثلاثش را شبانه روز دنبال کردی تا نیروهاتو کاشتی حالا چهره مظلومانه بخود می گیری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
شیطونه رنگ اینکه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
آقای موحد همه میدونند که لیدرهای شما سرایداران مدارس رو هم تقسیم می کنند و هر جا هم به مشکل می خورند و سرشون به هم گیر میکنه، اونیکه محبوبیت بیشتری پیش شما یا بهتر بگم پیش برادر شما داره، برنده ی جدال میشه و غنیمت رو به جیب میزنه....
شما استاد ...... و ظاهر نمایی بودید ولی الان همه میدونند در باطن شما چه خبر است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار