مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تولید روزانه نفت این شرکت از ۲۲۰ هزار بشکه به ۵۵۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ 03 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مهرداد کاهکش در نشست ویدیوکنفرانسی پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، افزود: این شرکت در یک سال گذشته همه تلاش خود را مطابق با نیاز روز کشور برای افزایش تولید بیشتر و ایمن‌سازی خطوط و تاسیسات انجام داده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه در اوج سرمای زمستان این شرکت برای رفاه حال شهروندان میزان گاز تولیدی خود را افزایش داد، ادامه داد: در این مدت با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت نفت تولید گاز در این شرکت ۶.۵ میلیون متر مکعب افزایش یافت.

وی به راه‌اندازی ایستگاه‌های تقویت فشار ضعیف ۱، ۲، ۳ و ۴ و فشار قوی سه نیز اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات با تلاش‌های جهادی و شبانه روزی کارکنان این شرکت انجام گرفته است.

کاهکش به بازسازی ناوگان ترابری این شرکت اشاره کرد و گفت: در این مدت برای افزایش تولید خودرو‌های سبک و سنگین به صورت ویژه بازسازی شدند و هم اکنون کار ساخت ۲ خودرو تعمیر سیار و یک خودرو فرماندهی ستاد بحران در کنار تانکر آب و فوم برای ایمنی انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: ساخت مسیر خط لوله مجموعه یازده بی‌بی حکیمه (س) از سوی ناوگان ترابری این شرکت انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار