هم زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، سازمان تامین اجتماعی از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه تجلیل به عمل می آورد.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 25 May 2023

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان و به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، به عنوان اسوه‌های صبر استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه، نسبت به انتخاب و تجلیل از آنان اقدام می‌کند.

سابقه پرداخت حق بیمه، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، موفقیت‌های علمی مانند تدریس در مراکز آموزشی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی و موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی در سطوح مختلف با ارایه گواهی، از جمله معیار‌های انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه است.

هم چنین تعداد فرزندان، تربیت فرزندان شایسته، داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری از سوی فرزندان از دیگر معیار‌های انتخاب بازنشسته و مستمری بگیر نمونه است.
مشارکت در امور عام‌المنفعه و خیریه و داشتن سوابق ایثارگری از دیگر معیار‌های موثر در انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه خواهد بود.

علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز شنبه بیستم خرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند با مراجعه به اداره کل یا شعب تامین اجتماعی و یا کانون‌های بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد، فرم شرکت در فراخوان را تکمیل و مدارک و مستندات خود را به واحد‌های یادشده ارایه کنند.

لازم به ذکر است ۵ نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را بر اساس معیار‌های اعلام شده داشته باشند، در مراسم جشن روز خانواده و تکریم بازنشستگان معرفی و یک نفر از میان آنان نیز به عنوان مستمری بگیر نمونه استانی به جشنواره کشوری اعزام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار