مراسم جشن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی عصرامروز (پنجشنبه) باحضور جمعی از مسئولان استان و گردشگران نوروزی در پارک ساحلی یاسوج برگزارشد.
کد خبر: ۲۰۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 01 April 2016
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،در این مراسم مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از هنرمندان نیز حضور داشتند.

برنامه های متنوع شاد و مفرح از قبیل موسیقی و آواز محلی، ساز و نقاره، انجام حرکات موزون و معرفی آداب، رسوم و سنن غنی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد در این مراسم جشن اجرا شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این آیین گفت: 13 فروردین 95 نیز به منظور گرامیداشت روز طبیعت در 13 نقطه گردشگری و تفریحی شهرستان بویراحمد مراسم جشن به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه و امام خمینی (ره) گفت: زنان با الگو گرفتن از حضرت فاطمه(س) در تمامی عرصه ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

مجید محنایی بیان کرد: امام خمینی (ره) نیز حق عظیمی برگردن ملت ایران دارند زیرا انقلاب را هدایت کردند و مقام معظم رهبری نیز هم اینک راه این انقلاب را به خوبی ادامه می دهند.

وی 12 فروردین را نشات گرفته از هدایت های عالمانه امام راحل دانست و گفت: این انقلاب در 12 فروردین 58 در فاصله ای کوتاه و در فضایی دوموکراتیک شکل گرفت و 98 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند و بساط سلطنت ستم شاهی را برچیدند.

محنایی ابراز داشت: دولت جمهوری اسلامی به پیروی از مقام معظم رهبری و عملی کردن اقتصاد مقاومتی همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا کشور را در مقابل تکانها مقاوم سازی کند.

وی از حوزه گردشگری به عنوان صنعتی پاک یاد کرد و افزود: دولت برنامه های خوبی دارد و درصد است میزان گردشگران را نسبت به سال 94 شش برابر افزایش دهد.

محنایی عنوان کرد: نفت اثرات منفی زیست محیطی دارد و از قبل گردشگری می توان درآمد مناسبی داشت.

وی از مسئولان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان ها تقدیر کرد و و از برگزار کنندگان این جشن که شادی را برای مردم بوجود آوردند تشکر کرد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) گفت: 12 فروردین متعلق به همه مردم است و نظام جمهوری اسلامی به تایید ملت رسید و برپایه خواست و مطالبات مردم شکل گرفت.

غلام محمد زارعی افزود: مردم در کنار انقلاب شاهد پیروزی های بزرگی بودند و یکی از مولفه های مهم انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است.







اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار