مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
محمود باقری : 24 واحد بوم‌گردی برای توسعه ظرفیت هتلینگ در استان مشخص شدند که این واحدها به 4 واحد کاهش پیدا کردند و به بحث رونق واگذار شدند.
کد خبر: ۴۵۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 12 July 2017
یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی ، توجه و سرمایه گذاری بر روی پتانسیل های منطقه ای و تجاری سازی آن ها در جهت ایجاد اشتغال و اقتصادی نمودن ظرفیت هاست. استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های گردشگری دارای پتانسیل هایی است که در صورت بکار گیری دیگر ظرفیت ها درکنار آن می تواند ، بخش زیادی از مشکلات بیکاری را برطرف نماید .
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در این خصوص مصمم به راه اندازی تمام ظرفیت های موجود در حوزه ی مدیریتی و سرمایه گذاری این دستگاه است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمود باقری در نشست ظهر امروز اقتصاد مقاومتی تدوین بسته حمایت از صنایع دستی و ظرفیت جدید هتلینگ شهر یاسوج را دو برنامه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: 24 واحد بوم‌گردی برای توسعه ظرفیت هتلینگ در استان مشخص شدند که این واحدها به 4 واحد کاهش پیدا کردند و به بحث رونق واگذار شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:این اداره‌کل توان اجرای 30  کارگاه با ظرفیت های مختلف در روستاهای استان را دارد که تاکنون  6 کارگاه صنایع دستی در 6 روستای شهرستان‌های استان مشخص شده است.
وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی 12 مجتمع گردشگری را به عنوان پروژه اولویت‌دار مشخص کرده که اردوگاه‌های تفریحی و رفاهی و هتل آپارتمان‌ها از جمله این طرح‌ها در بخش گردشگری است.

این مسؤول تصریح کرد: با تکمیل این 12 مجتمع حدود 200 تخت جدید به مجموع تخت‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه می‌شود که این کار ارزشمندی به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار