روستای برآفتاب جلاله تنها روستای شهرستان دنا است که به علت صعب العبور بودن مسیر و وجود رودخانه بشار بر سر مسیر این روستا تا کنون امکان احداث جاده دسترسی وجود نداشته است.
کد خبر: ۴۸۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 02 September 2017
به مناسبت گرامی داشت هفته دولت با حضور معاون سیاسی استانداری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ، کلنگ احداث راه روستایی برآفتاب جلاله زیلایی به زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد،محمد راستا گفت :به مناسبت کرامی داشت هفته دولت کلنگ احداث بهسازی و آسفالت راه روستایی برآفتاب جلاله زیلایی با اعتبار 11میلیارد ریال به طول دو کیلومتر و با مدت زمان 11 ماهه به زمین زده شد.
مدیریت ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت : روستای برآفتاب جلاله تنها روستای شهرستان دنا است که به علت صعب العبور بودن مسیر و وجود رودخانه بشار بر سر مسیر این روستا تا کنون امکان احداث جاده دسترسی وجود نداشته است.
راستا با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافت افزود: روستای برآفتاب جلاله که در دور افتاده ترین منطقه شهرستان دنا نیز از نعمت جاده دسترسی بی بهره بوده اند با تدبیر این دولت ، با بهره برداری از این محور ، خانوارهای که در آن منطقه ساکن هستند از محور ارتباطی مناسب بهرمند خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید زمان بهره برداری از این پروژه زودتر از موعد خواهد بود.
کلنگ زنی راه دور افتاده ترین منطقه شهرستان دنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار