کد خبر: ۵۵۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 23 January 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

 

وفـــاق و همدلی تنها رمز پیروزی/مـــرهم باشید نه زخم زبان

مدتیست که کارشکنی‌ها علیه شورای پنجم و شهردار دهدشت شروع شده است و عده ای بدون آگاهی و فقط برای دیده شدن موضع های احساسی گرفته اند که دود این مشکلات تنها به چشم مردم بی‌نوا می‌رود.

باید این سؤال را از منتقدان مغرض و شهروندان فهیم پرسید که تا به کی شهرداری دهدشت باید تنها به امورات روزمره بپردازد و از ترس اعتراضات قدمی برای توسعه و پیشرفت این شهر بحران‌زده بر ندارد؟

بی‌شک اگر همراهی مردم با مدیران نباشد، توسعه و پیشرفت نیز محقق نخواهد شد و هرروز گره تازه‌ای بر مشکلات افزوده می‌شود.

مسلم است که فشار افکار عمومی جامعه و مطرح‌شدن انتقادات بی‌جا در کوچه و خیابان و تاکسی و محافل عمومی نتیجه‌ای جز دلسردی مدیران از خدمت‌رسانی و اقدامات بزرگ نخواهد داشت و آنان را درگیر روزمرگی می‌کند. باید دقت داشت که برای رسیدن به اهداف بزرگ باید مدتی سختی را نیز تحمل کرد؛ نه اینکه درجا زد و به بهانه اینکه زیرساخت آماده نیست به سمت جلو حرکت نکرد.

حال که شورای پنجم و شهردار دهدشت و مجموعه مدیریتی وی با حرکت جهادی با تمام مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی در حال کار و تلاش هستند و می‌خواهند دهدشت را به جایگاه نسبی خود برسانند چرا نباید همه مسئولان و مخصوصاً مردم و رسانه‌ها به آنان کمک کنند تا این هدف مهم محقق شود!

مگر دغدغه مسئولان و مردم پیشرفت و توسعه نیست؟ مگر مردم دوست ندارند در شهری خوب و با امکانات و آرامش زندگی کنند و به شهر خود افتخار کنند؟ پس همه باید کمک کنند تا این مهم محقق شود. در املای نانوشته هیچ غلطی وجود ندارد. وقتی کاری آغاز می‌شود قطعاً دارای اشکالات و ایراداتی نیز هست اما این دلیل نمی‌شود برخی آن‌چنان موضع‌گیری کرده و فضا را غبارآلود کنند که دیگر مدیران شهر دل‌ و دماغی برای دل به دریا زدن و ریسک‌پذیری و توسعه شهری نداشته باشند.

قطعاً همکاری مردم و مخصوصاً حمایت رسانه‌ها در توسعه و آبادانی شهر دهدشت، پس از این همه مشکلات و زخم‌های فراوان می‌تواند کارگشا باشد و این شهر را به جایگاه واقعی خود برساند. امیدواریم مسئولان و مخصوصاً مردم محض رضای خدا به شورای پنجم و شهردار محترم و مجموعه مدیریت شهری ایشان کمک کنند و اگر هم کمک نمی‌کنند چوب لای چرخ نگذارند تا شهر خسته و زخمی دهدشت بتواند نفسی کشیده و از این وضعیت اسفبار نجات پیدا کند.

به امید این مهم… سید ایمان تقوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار