در حالیکه عملیات انتقال پیکر جانباختگان در کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد و تاکنون خبری از تعیین هویت این پیکرها در استان اطلاع رسانی نشده است اما استاندار اصفهان اعلام کرده که 13 پیکر شناسایی و 15 پیکر دیگر هم در یکی دو روز آینده تعیین هویت می شوند.
کد خبر: ۵۷۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 04 March 2018
در حالی که عمده عملیات جستجو و امداد در حوزه ی کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد اما خبرهای دست اول و فوری از زبان مسئولان اصفهانی منتشر می شود تا مشخص شود که یکی از نقاط بسیار ضعیف استان در بحران های اینچنینی به موضوع اطلاع رسانی دقیق ، حساب شده و تاثیرگذار بر می گردد.در حالیکه عملیات انتقال پیکر جانباختگان در کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد و تاکنون خبری از تعیین هویت این پیکرها در استان اطلاع رسانی نشده است اما استاندار اصفهان اعلام کرده که 13 پیکر شناسایی و 15 پیکر دیگر هم در یکی دو روز آینده تعیین هویت می شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به شناسایی و کشف جعبه سیاه هواپیما، گفت: جعبه سیاه هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج لحظاتی پیش با حضور نماینده دستگاه قضایی استان به نماینده سازمان هواپیمایی کشوری تحویل داده شد.
احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان وابسته به دستگاه قضایی با اشاره به شناسایی و کشف جعبه سیاه هواپیما، اظهار کرد: جعبه سیاه هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج لحظاتی پیش با حضور نماینده دستگاه قضایی استان به نماینده سازمان هواپیمایی کشوری تحویل داده شد.

وی در رابطه با تعیین هویت جانباختگان نیز افزود: هویت ۱۳ نفر از جانباختگان مشخص شده و در یکی دو روز آینده هویت  15 نفر دیگر مشخص می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار