رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد؛
سیدایرج کاظمی جو با بیان اینکه  شهرستان کهگیلویه میزبان مهمترین رویداد هنری استان است، اظهارکرد:جشنواره در روزهای ۱۹ الی ۲۱ اسفندماه در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار می شود.
کد خبر: ۵۷۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 09 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه با خبرنگاران اظهار داشت: تماشای فیلم‌های جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی-اعتیاد برای عموم مردم رایگان است.

در این نشست خبری که مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیزحضور داشت ،سیدایرج کاظمی جو با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه میزبان مهمترین رویداد هنری استان است، افزود: جشنواره در روزهای ۱۹ الی ۲۱ اسفندماه در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار می شود.

وی افزود: ۱۷۱ اثر هنری در قالب مستند و داستان به جشنواره ارسال و مورد بازبینی قرار گرفتند که از این آثار تعداد ۱۴ اثرمستند و ۲۲ اثر داستانی به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

وی افزود: در ۲ روز اول جشنواره به اکران، نقد و بررسی آثار پرداخته می شود و اختتامیه جشنواره نیز باحضور میهمانان کشوری و استانی، روز سوم (دوشنبه ) در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار خواهد شد.

کاظمی جو افزود: تجلیل شایسته از هنرمندان ملی شهرستان آقایان هادی محقق، محمد سلیمی راد و احسان گنجی ازدیگر برنامه های این جشنواره می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار