خطبه های نماز جمعه لنده؛
امام جمعه لنده گفت؛ مردم انتظار دارند قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی برخورد قاطع کنند و همین طور برخی از مدیران هم که توان مدیریتی ندارند باید با آنان برخوردکرد
کد خبر: ۶۴۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 10 August 2018

به گزارش تابناک از لنده امام جمعه این شهر در خطبه های امروز با اشاره به وضعیت بد اقتصادی این روزهای کشور گفت؛ مردم انتظاردارند، قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی برخورد قاطع کنند و همین طور برخی از مدیران هم که توان مدیریتی ندارند باید با آنان برخوردکرد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت : اداره برق لنده در جهت رفع کم نوسانات برقی این شهرستان تلاش های خوبی انجام دادنداما به رغم این تلاشها گرمای شدید هوا و مشکل نواسانات برقی باعث گلایه مندی مردم شده است .
امام جمعه لنده به سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد وگفت: بهترین الگو برای انتخاب همسر و سبک زندگی برای جوانان الگو گرفتن از ازدواج امام علی و حضرت فاطمه(س) است.
وی به صرفه جویی در هزینه های ازدواج اشاره کرد و افزود : کسانی که از لحاظ مالی توانمند هستند دست جوانان را برای ازدواج آسان بگیرند ،باید از ازدواجهای تحمیلی دوری کرد ،در عروسی ها مخصوصا تالارها حریم محرم و نامحرم حفظ شود .
محمودی اصل گفت :باید جوانان را در جهت این امر الهی کمک و یاری کرد و نباید ترس از هزینه های ازدواج از این امر مهم دوری کنند. 
محمودی اصل امام جمعه لنده خبرنگاران را فعالان، عرصه خبر و اطلاع رسانی عنوان کرد وگفت :اگر خبرنگاران نباشند دنیا در سکوت و بی خبری قرار می گیرد زیرا آنها کسانی هستند که وجودشان برای هر کشور و هر شهر ومنطقه ای امری حیاتی است.
وی افزود :خبرنگاران نقش بسیار مهمی در توسعه کشور و استان و منطقه دارند و با انتشار اخبار دقیق و گزارشهای مستند به رفع محرومیت ها کمک میکند به شرط اینکه به رسالتشان حقا عمل کنند و فقط و فقط خود را وام دار نظام و مردم بدانندودر دام جریانات سیاسی و حزبی گرفتار نکنند .
محمودی اصل گفت :مسئولان باید در به فکر مشکلات مردم باشند از توان و کار ظرفیت انسان های پای کار و درستکار استفاده کنند و از ایده های آنان در جهت رفع محرومیت ها استفاده کنند.
خطیب جمعه لنده گفت: کسانی که بعد از طرح های جنگ اقتصادی دشمن تصمیم به احتکار کالاهای اساسی مردم گرفتند باید محاکمه شوند حتی اگر جز مسئولان رده بالایی کشور هم باشند باید محکوم شوندو همچنین مردم انتظار دارند قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی کرده و مدیرانی را که توان مدیریتی در دولت را ندارند باید کنار گذاشته شوند .
محمودی اصل به بیست سوم مرداد روز مقاومت اسلامی و مقاومت حزب الله لبنان در جنگ ۳۳روزه و پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت :پیروزی حزب الله و حضور در صحنه منطقه ای حزب الله باعث شده است تا حضور مستشاری حزب الله لبنان در عراق و سوریه از سقوط این کشورها جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار