کد خبر: ۶۵۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 04 September 2018
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چند طرح پرورش ماهی در منطقه ده شیخ شهرستان دنا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از این طرح ها، گفت: ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی استان وجود دارد که تولید و ایجاد مزارع پرورش ماهی از جمله این ظرفیت ها محسوب می شود.

علی محمد احمدی افزود: نقش بخش خصوصی در توسعه محورهای کشاورزی مانند پرورش ماهی محسوس است و با بکارگیری ظرفیت تسهیلات دولتی می توان به اشتغال زایی پایدار و خروجی محور کمک کرد.

احمدی با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، اظهار کرد: بکارگیری کارشناسی شده ظرفیت های رودخانه ای استان نقش موثری در تولید و اشتغال زایی دارد.

استاندار با تاکید بر استفاده از ظرفیت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با نرخ تسهیلات کمتر از شش درصد، تصریح کرد: این تسهیلات تا سقف شش میلیارد تومان در استان قابل دریافت است.

احمدی خواستار نگاه و توجه بهتر جوانان به شغل های غیر دولتی شد و گفت: اولویت ارائه تسهیلات اشتغال زایی جامعه تحصیل کرده است و تلاش می شود که با استفاده از این تسهیلات، طرح های کارشناسی شده و اصولی را رقم زد و از ظرفیت جوانان در این راستا بهره برد.

استاندار با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در استان، گفت: از حضور سرمایه گذاران با ایجاد طرح های کارشناسی شده، تولید محور و اشتغال زا حمایت می شود.

وی افزود: ‌حمایت از تولید از سیاست های دولت است و از این ظرفیت استفاده می شود.

احمدی بیان داشت: با همه شرایط و مشکلات، سرمایه گذاری مناسبی در حوزه یکی از طرح های منطقه ده شیخ انجام شده که شایسته تقدیر است.

احمدی با اشاره به مسائل پیرامون یکی از طرح های پرورش ماهی این منطقه، ابراز داشت: مشکلات و موارد پیرامون این طرح توسط دستگاه متولی احصا با اقدامات اولیه، در راستای رفع موارد و مشکلات طرح موضوع در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید انجام می شود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امرلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
او بنده حوا را مگه گردنشو شکستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار