بر اساس آمار سامانه "سناد" این آموزشگاه دارای 14 دانش آموز بوده که در زمان سازماندهی در شهریور ماه که پست بندی بر اساس امتیاز صورت می گیرد آموزگار آموزشگاه مورد نظر انتخاب گردید.
کد خبر: ۶۶۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 09 October 2018
در پی انتشار خبری در تاریخ شانزدهم مهرماه در سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر بلاتکلیفی 16 روزه در یکی از مدارس روستایی بخش چاروسا ، آموزش و پرورش این بخش جوابیه ای برای تحریریه تابناک ارسال کرده است که به منظور رعایت حق قانونی عینا منتشر می شود.
متن جوابیه :
مدیرمسئول محترم سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد
موضوع:جوابیه آموزش و پرورش منطقه چاروسا به خبر "محرومیت ها همچنان تمامی ندارد /16 روز بلا تکلیفی برای دانش آموزان روستای "زیر کل" چاروسا "
باسلام واحترام
درپاسخ به مطلب مندرج درآن سایت تحت عنوان "محرومیت ها تمامی ندارد/16روز بلا تکلیفی برای دانش آموزان روستای زیرکل چاروسا"ضمن رد موضوعات مطرح شده در خبر جوابیه زیر به منظور تنویر افکار عمومی به شرح زیر ارسال می شود.
اداره آموزش وپرورش منطقه چاروسا با توجه به دستورالعمل سازماندهی به مدارس نیرو اختصاص می دهد و آموزشگاه "جهاد اکبر زیرکل" نیز از این امر مستثنی نبوده و بر طبق دستور العمل به مدارس با نرم دانش آموزی حداقل تا 17 نفر فقط یک آموزگار تعلق میگیرد که دراین بین و بر اساس آمار سامانه "سناد" این آموزشگاه دارای 14 دانش آموز بوده که در زمان سازماندهی در شهریور ماه که پست بندی بر اساس امتیاز صورت می گیرد آموزگار آموزشگاه مورد نظر انتخاب گردید.
چند روز بعد از شروع کلاسها دو نفر به آمار دانش آموزان اضافه گردید که هم اکنون آمار دانش آموزان به 16 نفر رسید. بر این اساس درکنار آموزگار قبلی برای یکی دیگر ازهمکاران ابلاغ صادر گردید که در اسرع وقت ایشان سر کلاس درس حاضر گردید ولی بدلیل چالشی که اولیا با ایشان بوجود آوردند اداره آموزش و پرورش الزاما و در راستای احترام به اولیا و خانواده دانش آموزان ایشان را بجای دیگری منتقل نمودند و تا زمان معرفی معلم جایگزین معاون آموزگار مدرسه فوق به همراه راهبر آموزشی وظیفه تدریس دانش آموزان را به عهده داشته اند تا اینکه در روز 15 مهر برای معلم جایگزین ابلاغ صادر گردید و ایشان در همان روز در محل کار حضور یافته و مشغول تدریس در آموزشگاه شدند.
دراین بین آموزش و پرورش منطقه چاروسا ضمن جابجایی آموزشگاه فوق از مکان قدیمی به ساختمان دبیرستان منحله (بدلیل پایین آمدن تعداد تعدادآموزان به زیر 10 نفر) این روستا ، مبلغ 6 میلیون ریال جهت تجهیز و راه اندازی آموزشگاه هزینه نموده است.
در پایان ماموریت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و عدالت آموزشی یکی از سیاست های آن بوده و به همین منظور اداره آموزش وپرورش درجهت رفع مشکلات مدارس و دانش آموزان از هر کوششی دریغ نخواهد نمود که مصداق بارز این امر سازماندهی نیروها و تجهیز به موقع مدارس و حضور دبیران و معلمان برسر کلاسهای درس بطوری که حتی یک کلاس درس بدون معلم در منطقه چاروسا پیدا نخواهد شد می باشد.
(علی وارسته روابط عمومی واطلاع رسانی اداره آموزش وپرورش منطقه چاروسا)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار