امام جمعه چرام:بسیجیان همیشه در بهترین شرایط آمادگی رزمی باشند و چون همیشه دشمن وجود دارد و دشمن در صدد تهدید ما هست ، اگر از لحاظ نیروی نظامی و نیروی بدنی در اوج باشیم دشمن تصور اینکه به ماحمله هم کند ، این تصور را دیگر نمیکند.
کد خبر: ۶۸۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 05 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدازچرام،سرهنگ رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام بابیان اینکه رزمایش بیت المقدس برای آمادگی رزم بسیجیان میباشد، افزود:رزمایش گردان بیت المقدس برای آمادگی رزم بسیجیان است و بسیجیان با اسلحه کلاشینکف ، تیربار ، آر پی جی و قناسه تیراندازی و آموزشهای لازم را کسب میکنند .

وی افزود : این رزمایش با برنامه پیاده روی و انفجارات شبانه جهت آمادگی بسیجیان برای مواقع لزوم، و حفاظت از شهرستان ، استان و به تبع آن کشور جمهوری اسلامی ایران میباشد.

امام جمعه چرام در این رزمایش بیان کرد : براساس آیه قرآن وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة، توصیه فرموده که، بسیجیان همیشه در بهترین شرایط آمادگی رزمی باشند و چون همیشه دشمن وجود دارد و دشمن در صدد تهدید ما هست ، اگر از لحاظ نیروی نظامی و نیروی بدنی در اوج باشیم دشمن تصور اینکه به ماحمله هم کند ، این تصور را دیگر نمیکند.
حجت الاسلام سید نورالله افشار اظهار کرد: کار خوبی که صورت گرفته و تجمع بسیجیان در میدان تیر جهت آمادگی رزمی ، کار بسیار پسندیده ای است و جای تقدیر و تشکر دارد از مسئولین مربوطه ( سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) و تقدیر و تشکر از اصحاب محترم رسانه که این کار خوب را رسانه ای میکنند.
 
رزمایش بسیجیان گردان بیت المقدس در شهرستان چرام برگزار شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار