جناب آقاي آشنا اين مردم درد زيادي دارند به دردشان نمك دروغين نريز يا اينكه اگر جنايتي شده دولت فعلي را هم در اين جنايت شريك بدانيد.
کد خبر: ۶۹۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸ 05 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد/ سیاسی ، غلام رضا تاجگردون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن به اشتراک گذاری برخی کلیپ های سخنان حسام الدین آشنا ، مشاور رئیس جکهور ، وی را به مشایی احمدی نزاد برای روحانی تشبیه کرده است!
تاجگردون در این پست اینستاگرامی نوشت : هر رئيس جمهوري گويا بايد يك مشائي داشته باشد.
مشاور محترم رئيس جمهور بعد از شش سال از دوره رئيس جمهور با دادن آدرس غلط به جامعه فرار به جلو ميكند. بودجه را دولت ميدهد. شش سال هم آقاي روحاني بودجه را به مجلس داد. هر آنچه كه بخواهد ميتواند در لايحه انجام ميدهد. مثل امسال كه هر جا را دوست نداشت كم كرد و هر جا را دوست داشت بالا برد. افزايشهاي مجلس هم مشخصه. افزايش حقوق بازنشستگان، كسري بيمه ها، عمراني مناطق محروم، پاداش برزمين مانده فرهنگيان و كارمندان، افزايش مستمري افراد تحت پوشش بهزيستي و كميته امدادو از اين قبيل موضوعات.
جناب آقاي آشنا اين مردم درد زيادي دارند به دردشان نمك دروغين نريز يا اينكه اگر جنايتي شده دولت فعلي را هم در اين جنايت شريك بدانيد.
البته كه اگر مجلس ببيند جايي بي انصافي شده باشد اصلاح ميكند. چه در عرصه اقتصادي و چه فرهنگي و چه در دفاع. خدا همه را به راه راست هدايت كند.
 
رونمایی تاجگردون از مشایی روحانی / اگر جنایتی صورت گرفته دولت فعلی هم شریک است !+ تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار