کد خبر: ۶۹۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 05 January 2019
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی توجهی به خواسته منطقی و کوچک برخی صنعتگران استان نگران کننده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، جعفر گوهرگانی در نشست بررسی مشکل واحد تولیدی روغن موتور بازیافتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تولیدات شرکت صنایع احیاء روغن موتور افتخاری برای استان بوده و صنعت، معدن و تجارت استان با تمام توان از فعالیت های تولیدی این شرکت حمایت کند.

وی عنوان کرد: واحد تولیدی که روغن‌های غیرقابل مصرف را دوباره احیاء کرده و علاوه بر جلوگیری آن در آسیب رساندن به محیط زیست به کشورهای دیگر صادر می‌کند و ضمن ارز آوری، اشتغال پایداری ایجاد کرده باید مورد حمایت قرار گیرد.

گوهرگانی با بیان اینکه به موضوع تولید، کالای ایرانی و اشتغال همه باید به عنوان یک تکلیف جدی نگاه کنیم، تصریح کرد: واحد تولیدی که با ظرفیت اسمی و سه شیفت کار می‌کند و به صورت روان صادرات به خارج از کشور دارد، دلیلی ندارد که در برابر یک خواسته منطقی و کوچک به آن کم توجهی شود.

وی با تاکید به اینکه به دنبال این هستیم که صنایع استان در فضایی آرام به سمت رونق و تولید بیشتر حرکت کند، افزود: هر کجا که طرح‌های تولیدی و توسعه‌ای وجود دارد باید براساس تکلیف و قانون حمایت شوند و در شرایط حساس کنونی نباید کار را بر تولید کننده پیچیده‌تر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار