کد خبر: ۷۰۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 10 January 2019
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج مرکز این استان روز پنجشنبه 9 اسفند 1397 میزبان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در قالب شفاهی و کتبی و در بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد.
وی افزود: تاکنون 13 هزار نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمامی رده های سنی برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سهمیه امسال این استان در زمینه تربیت حافظان قرآن کریم پنج هزار و 200 نفر بوده که تاکنون یک هزار نفر شرکت کرده اند.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: بهمن امسال دوره آموزشی تربیت داور قرآنی با حضور استادان ملی برای 20 نخبه قرآنی مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می ‌شود.
وی ابراز داشت: تفاهم نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد و حوزه علمیه خواهران این استان در زمینه توسعه مسائل قرآنی بین زنان و دختران استان منعقد شده است.
حجت الاسلام جنتی پور گفت: بر اساس این تفاهم نامه اجرای طرح حفظ و آموزش قرآن کریم،‌ ترویج معارف قرآنی و گسترش فرهنگ وقف قرآنی بین زنان و دختران کهگیلویه و بویراحمد بر عهده طلاب زن بوده و پشتیبانی مادی و معنوی نیز از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام می‌ شود.
وی اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن و تجلیل از 40 مربی طرح حفظ قرآن کریم از ویژه برنامه ‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام جنتی پور افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از پایان نامه ‌های دانشجویی با موضوع قرآن و عترت حمایت مادی و معنوی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار