کد خبر: ۷۰۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 24 January 2019
آئین تودیع و معارفه در سالن جلسات فرمانداری با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان و معاونین و شورای اداری  برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای این مراسم حکمت الله سنایی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم از زحمات بوذرجمهری تقدیر و تشکر کرد و گفت: وی در این مدت خدمت تلاش‌های زیادی را برای مردم شهرستان انجام داد و امیدواریم که مدیر جدید این اداره بتواند در خدمت به مردم موفق باشد.

در ادامه مراسم حاج آقا موسوی و همچنین شعبان بهمئی عضو شورای شهر لیکک از زحمات مدیر قبلی تقدیر و تشکر و برای مدیریت جدید این اداره آرزوی توفیق و سربلندی را داشتند.

حسین جنتی در ابتدای سخنان خود ضمن شرح گزارش مختصری از خدمات این اداره در سطح شهرستان بهمئی گفت: بنیاد مسکن در خدمت مردم و در جهت رضایتمندی مردم تلاش خواهد کرد.

جنتی در مورد مدیر تودیع شده گفت: وی در این مدت خدمت تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم داشتند و مردم از ایشان رضایت کامل داشتند وبه  واسطه درخواست خودشان این تغییر انجام گرفت و ادامه ی کار خود را در بنیاد استان در حوزه ستادی انجام خواهد داد که برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی را داریم و امیدواریم که در سمت جدید هم در جهت رضایتمندی مردم قدم بردارند.

جنتی در مورد مدیر جدید گفت:وی نیروی جوان، پرتلاش و تحصیلکرده است و به واسطه ی توانایی و فعالیت هایی که از ایشان دیدیم وی را به عنوان مدیر جدید این اداره در شهرستان انتخاب کردیم که انشالله با تلاش و خدمت خود رضایت مردم را جلب کند و خدمات بنیاد مسکن با حضور وی مثل همیشه به مردم ارائه شود.

در ادامه مراسم سپهدار بوذرجمهری گفت: خداوند را شاکرم که توانستم در این مدت هشت سال به مردم بهمئی خدمت کنم و به این خدمت افتخار می کنم.

وی گفت: اگر  همکاری مدیران کل و معاونین آنها و همچنین فرماندار شهرستان نبود این همه تلاش به مرحله‌ای ظهور نمی رسید و از همه کسانی که در این مدت با ما همکاری داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

آرمان خوب  مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان بهمیی گفت: از مدیرکل و معاونین ایشان که ما را لایق دانستند و از امام جمعه و فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر میکنم.
وی گفت: آقای بوذرجمهری در این مدت خدمت تلاش های زیادی را در سطح شهرستان انجام دادند و به حق از مدیران شایسته این شهرستان در این مدت بودند که از وی نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
آرمان خوب در پایان خطاب به مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت: شهرستان بهمئی مشکلات و کاستی های فراوانی را دارد که انتظار داریم به این شهرستان توجه ویژه ای شود.
خوب در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم که در خدمت به مردم شهرستان موفق باشم و گامی در جهت محرومیت زدایی این شهرستان بردارم.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و سپاس از زحمات سپهدار بوذرجمهری تقدیر به عمل آمد و آرمان خوب به عنوان سرپرست اداره بنیاد مسکن شهرستان بهمئی انتخاب گردید و حکم خود را از دست مدیر کل بنیاد مسکن استان دریافت کرد./ عصر زاگرس
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
تبریک به آقای خوب ایشان از خانواده های با اصالت بهمئی هستند انشاءالله موفق خواهند بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
بسم تعالی باسلام وسلامتی و موفقیت برای مهندس آرمان خوب مدیر محترم اداره بنیاد مسکن شهرستان شهید پرور بهمئی و شهر لیکک.اینجانب محمدصادق اولیا امیدوارم تلاشها و خدمات مخلصانه و دلسوزانه آقای خوب برای رفاه حال مردم غیور و با تعصب بهمئی بیش از پیش همچنان ادامه داشته باشند‌.بنده و بسیاری از متقاضیان دیگر،از ارائه خدمات ،صبوری و دلسوزی آقای آرمان خوب به مردم محترم شهرستان در بنیاد مسکن شهرستان فوق الذکر بسیار رضایت مندیم.
امیرعباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
باسلام و آرزوی موفقیت و کامیابی برای مهندس آرمان خوب مدیر محترم اداره بنیاد مسکن بهمئی. امیدوارم تلاش‌های دلسوزانه ایشان جهت رفع مشکلات مردم همچنان ادامه داشته باشد. احسنت بر این مدیر شایسته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار