تابناک کهگیلویه و بویراحمد صحت و سقم این خبر را از روابط عمومی گردشگری و میراث فرهنگی استان مورد سوال قرار داد که این موضوع به شدت تکذیب شد.
کد خبر: ۷۳۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ 03 April 2019
سید محمد موحد چند روزی است که در صدر خبر رسانه ها قرار گرفته است تا شایعه حضور وی در انتخابات اسفند ماه جدی تر شود. در این بین اما برخی رسانه ها هم ماجرای حضور موحد را دستمایه طنز خود قرار داده اند و گاه گاهی با تیترهایی درشت ماجرای حضور وی در انتخابات را مورد توجه قرار می دهند.
موحد و دروغ های سیزده به دری!
چند روز گذشته در یکی از سایت های محلی اعلام شد که در جلسه اصولگرایان کهگیلویه با حضور بزرگواری ، عدل هاشمی ،موحد و تعدادی دیگر از اصولگرایان ، تصمیم  بر تعیین موحد به عنوان کاندید واحد اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس در اسفندماه تعیین شده است که البته در انتهای خبر اعلام شد این یک دروغ سیزده بدری بوده است.
موحد و دروغ های سیزده به دری ! / تکذیب یک خبر !

دوباره لحظاتی پیش یک خبر در یکی از سایت های محلی منتشر شد که حکایت از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دهدشت آنهم به دعوت سید محمد موحد ، دارد !
در این خبر آمده است : رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در روزهای آینده به استان سفر می کند.
در ادامه این خبر آمده است : علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی طی روزهای آینده سفر یکروزه ای به استان دارد و منحصرا از بافت قدیم دهدشت بازدید می کند.
در توضیح این خبر عجیب نوشته شده است : موضوعی که این سفر را کمی غیرمعمول و عجیب می کند این است که مونسان که از دوستان سیدمحمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه است به دعوت وی برای بازدید از بافت قدیم دهدشت و کاروانسرای تخریب شده بلادشاپور به دهدشت سفر می کند.
هر چند این خبر به یک دروغ سیزده به دری شباهت دارد اما در متن خبر چیزی در این خصوص درج نشده است تا شائبه ها در خصوص دلیل درج این خبر بیشتر شود ! 
تکذیب شد!
تابناک کهگیلویه و بویراحمد صحت و سقم این خبر را از روابط عمومی گردشگری و میراث فرهنگی استان مورد سوال قرار داد که این موضوع به شدت تکذیب شد.
علی اکبر پاک گفت : حضور حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد به شدت تکذیب می شود.
وی افزود : علی اصغر مونسان قرار نیست این روزها به استان سفر کند و در صورت حضور وی در استان ابتدا با استاندار و مجمع نمایندگان استان هماهنگی خواهد شد. 
پاک در ادامه در خصوص سفر وعده داده شده مونسان به استان هم گفت : از طریق مدیر کل میراث فرهنگی استان رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برای حضور اردیبهشت ماه در جشنواره عشایری دعوت شده است که در صورت تایید حضور وی در استان ، خبرهای تکمیلی در زمان مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نظر می رسد ، متاسفانه این روزها عمدا یا سهوا ، شایعه حضور موحد در انتخابات دستمایه طنز برخی قرار گرفته است در صورتیکه این چهره سیاسی کهگیلویه یکی از چهره های شاخص و کاریزمای شهرستان و استان است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
موحد دقیقا مثل احمدی نژاد هست
دوست داره فقط تو رسانه باشه حالا به هر دلیلی!!
سید سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
از قدیم گفتن دفاع بد بدترین نوع حمله است حالا حکایت ُحکایت طرفداران حاج آقاست
بخود آییم
بیراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
موحد که مثل همیشه حلال مشکلات عامه مردم از ایلات و وظایف بوده و هست. چه نماینده باشد چه نباشد همه ارادت داریم خدمتش
سید سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
بیر احمد درست ایفرمایه حاج اغا همو سی گپل من مالی خوبه نه سی مشکلات شهرستان و استان
ناشتاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
تو این دوره در کهگلویه برنده انتخابات اصلاح طلبان هستند ..خیالتون راحت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
ناشناس محترم ککا چیکار احمدی نژاد داری؟؟ قضای احمدی نژاده بزنه من سر....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
موحد دیگه تمام شد رفت.اومدن ایشون فقط برای سرگرمی مردم منطقه است. سادات سید محمید و منگزوری و الباقی سادات به خودشون بیان و دست از اینهمه اطاعت کورکورانه بردارند.مطمئن باشید موحد دیگه رنگ مجلس را نخواهد دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
آخ سی مردمی که 16 سال را دیدند و هنوز به فکر موحد هستند .بابا تا کی باید به شما ها گفت که مشکل اصلی این کشور همین کسانی هستند که از سال 57 تاکنون صاحب منصب هستند مگر قحط الرجال است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار