معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نظری با بیان اینکه ملت ما هیچگاه جنایات مزدوران بعثی را فراموش نمی‌کند، اضافه کرد: نباید شکنجه شدن اسرا و رزمندگانمان را فراموش کنیم و یک‌مرتبه این‌ها برادران ما شوند.
کد خبر: ۷۳۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ 28 April 2019

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه فتح خرمشهر سبب انسجام، همگرایی و غرور ملی در بین ملت ما شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «محمد کاظم نظری» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما قلمداد می‌شود و همان طور که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، باید مراسمات ویژه این روز پررنگ برگزار شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خرمشهر نخستین اسیر آزاد شده ایران در جنگ با بعثی‌ها بود، افزود: فتح خرمشهر سبب انسجام، همگرایی و غرور ملی در بین ملت ما شد.
وی گفت: رزمندگان ایران اسلامی در حالی بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع را از چنگال دژخیمان آزاد کردند که ظرفیت نظامی تمام جهان در دسترس حکومت بعث عراق بود. 
نظری به مظلومیت دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: ما در عرصه فرهنگی کار زیادی در رابطه با دوران دفاع مقدس انجام ندادیم و می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه صدا و سیما در این حوزه بیشتر کار کنند.  
خبرنگار دفاع پرس از قول معاون سیاسی استاندار نوشت: ملت ما هیچگاه جنایات مزدوران بعثی را فراموش نمی‌کند، و نباید شکنجه شدن اسرا و رزمندگانمان را فراموش کنیم و یک‌مرتبه این‌ها برادران ما شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگرچه باید رفتار ما به تناسب سیاست روز تغییر کند، اما آن جنایت‌ها هم نباید فراموش شود.
این مسئول تاکید کرد: همه باید کمک کنیم تا سوم خرداد به بهترین روز و بزرگ‌ترین جشن ملی ما تبدیل شود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در تبیین حماسه آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: رزمندگانی که در این عملیات شرکت داشتند توسط دستگاه‌های مختلف دعوت شوند تا هم از آنها تقدیر شود و هم خاطرات‌شان از این عملیات بزرگ شنیده شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار  کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: همه باید تلاش کنیم سوم خرداد جایگاه خود را در فرهنگ ما پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
حیف نون‌... تو شدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
حب الحسین یجمعنا !!!!!!!
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
ما با وجود اینجور آدمای هیچ نیازی به دشمن نداریم.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
لعنت بر هر کسی که بخواد نیروهای مردمی حشدالشعبی عراق رو با حزب بعث یکی بکنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار