همزمان با بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی صورت گرفت:
آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و همایش مربیان پیشتاز دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با جرای برنامه های شاد ، تجلیل از مدیران ادوار مختلف سازمان دانش آموزی و خبرنگارانی که با این سازمان همکاری دارند ، برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ 15 May 2019
آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و همایش مربیان پیشتاز دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با جرای برنامه های شاد ، تجلیل از مدیران ادوار مختلف سازمان دانش آموزی و خبرنگارانی که با این سازمان همکاری دارند ، برگزار شد.
در این همایش علاوه بر اجرای برنامه های شاد و با نشاط ویژه دانش آموزان پیشتاز ، برخی مدیران به سخنرانی پرداختند.
فعال شدن شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهر سه شنبه در همایش مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی از فعالیت ۲۲ هزار دانش آموز در تشکل پیشتازان خبر داد.
هادی زارع پور افزود: توسعه مشارکت دانش آموزان و زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی در ابعاد مختلف از محور برنامه‌های سازمان دانش آموزی است.
زارع پور با اشاره به اهداف سازمان دانش آموزی، آموختن برای زیستن، دانستن برای به کار بستن، بکار بستن برای بهتر زیستن و بهتر زیستن برای باهم بودن را چهار آرمان این بخش دانست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فعال سازی مجامع مختلف اعضا و مربیان، مجلس دانش آموزی، تربیت خبرنگار دانش آموز و توسعه خبرگزاری پانا را از دیگر اقدامات اجرایی شده دانست.
وی افزود: شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی فعال شده و برگزاری مجمع خیرین، جشن تولد زمین و مشق مهربانی را داشته‌ایم.
سیل مهربانی با مشارکت ۴۰ هزار دانش آموز
در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از واگذاری ساماندهی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس به سازمان دانش آموزی خبر داد.
علی حسن زاده افزود: هدفگذاری اجرای چندین برنامه توسط سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی پیش رو نیز انجام شده است.
حسن زاده با اشاره برگزاری برنامه سیل مهربانی، از مشارکت چهل هزار دانش آموزدر این آئین خبر داد.
وی ابراز داشت: همچنین برنامه یاوران انقلاب با حضور ۲۰۰۰ دانش آموز انجام گرفت و اجرای مانور مدرسه ایمن با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور نیز محقق شد.
حسن زاده خروجی هدفگذاری های پیشتازان و پیش آهنگی را مناسب دانست و گفت: در استان نیز اقدامات خوبی در این راستا عملیاتی شد.
رشد مهارت آموزی دانش آموزان با برنامه های کارشناسی
در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی استان با تاکید بر پرورش دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
سید نظام مرادی افزود: باید گام‌های مؤثر و اساسی در راستای اجرای این مهم داشته باشیم.
مرادی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی در بین دانش آموزان، ابراز داشت: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی رشد مهارت آموزی با برنامه‌های کارشناسی شده در میان جامعه هدف است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
نمیدونیم این رضا عسکری مهره سوخته همیشه خوش را نخود هر اشی میکنه یعنی چه جمع کن دیگه بابا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار