دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛
مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با استقبال پرشور دانشجویان و با حضور مسئولان و مدیران این دانشگاه در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 21 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویر احمد-جشن پیوند 30 زوج دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه و حجت‌الاسلام داستار مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با حضور پرشور دانشجویان و خانواده آنان برگزار شد.
حجت‌الاسلام داستار مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان در این آئین با تبریک میلاد امام حسن مجتبی گفت: دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به امر مقدس ازدواج داشته و در روایت داریم فردی ازدواج می‌کند نصف دینش را بدست می‌آورد و کسانی که ازدواج کرده‌اند باید در نصف دیگر ان کوشا  باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته برای دانشجویان با هدف ترویج ازدواج آسان گفت: ترویج ازدواج آسان و عبور از چشم و هم چشمی وظیفه تمامی نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، افراد صاحب نفوذ اجتماعی و ...است.

دکتر پرویز یزدانپناه ازدواج‌ دانشجویی از جلوه‌های زیبای ازدواج آسان دانست و افزود: از تمامی کسانی که برای برگزاری این جشن بویژه مجموعه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان تشکر می‌کنم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار