عدل هاشمی با اشاره به سابقه ی روابط دو کشور به ویژه در حوزه تجاری اظهار امیدواری کرد که این سفر دستاوردهای مناسب و مطلوبی به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۷۶۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 06 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از سفر هیئت رئیسه و تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به کره جنوبی خبر داد.
از انجا که کره جنوبی یکی از خریداران نفت ایران از یک طرف و از طرف دیگر هم یکی از شرکای تجاری ایران بوده است و با توجه به این نکته که این کشور تاثیر پذیری زیادی از سیاست های امریکا دارد ، نگه داشتن خطوط تجاری با آن همواره از دغدغه ها و مشکلات دولت با توجه به شدت گرفتن تحریم های اخیر آمریکا بر علیه ایران ، بوده است.
آنگونه که نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفته است ، هیئت رئیسه و تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی به منظور توسعه، تحکیم و گسترش روابط پارلمانی دو کشور و نیز چگونگی جذب سرمایه گذاری های خارجی در حوزه انرژی به کشور کره جنوبی سفر می کنند.
عدل هاشمی با اشاره به سابقه ی روابط دو کشور به ویژه در حوزه تجاری اظهار امیدواری کرد که این سفر دستاوردهای مناسب و مطلوبی به همراه داشته باشد.
به نظر می رسد با توجه به شرایط سیاسی متاثر از سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا بر روابط بین الملل ، عدل هاشمی و هم کمیسیونی هایش برای متقاعد کردن کره ای ها به عدم تبعیت از سیاست های خصمانه امریکا بر علیه ایران برنامه ها و رایزنی های سخت و فشرده ای را در پیش رو خواهند داشت. البته با توجه به این نکته که این کمیسیون ، متشکل از نمایندگان پارلمانی و نماینده مردم هستند نه دولت ، امیدواری ها به رایزنی هایشان با اعضای پارلمان کره جنوبی و سرمایه گذاران بتواند ، کمک شایانی به موفقیت آنان بنماید.
لازم به ذکر است این سفر از روز یکشنبه 98/4/16 لغایت جمعه 98/4/21 ادامه می یابد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهمئی سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
نظر و دیدگاه ما این است که باید مناطق جدا شده از بهمئی به بهمئی برگردد و بهمئی (لیکک) دیگر یکی از روستا های بهبهان نیست بلکه یک شهرستان است بنابراین باید حدود مرزهای جدید تعریف شود و مرزهای جدید حداقل از سه راهی امیرحاضر همان جاده اصلی و ترانزیتی بهبهان به اهواز سمت راست جاده (شامل بخش تشان تا سلطان آباد ) و اگر بهبهانی ها اعتراض داشتند حدود ابتدای آن از پل مارون و کردستان تا سلطان آباد می شود و به شهرستان بهمئی ملحق می شود و سمت چپ جاده برای بهیهان بماند تا چنین نشود بهمئی شهرستان نیست بلکه یک روستا است و همیشه توسعه نیافته خواهد ماند بنابراین مردم بهمئی به کسی برای مجلس شورای اسلامی رای دهند که این مطالبه به حق را برآورده کند چون با این طرح هم به سد مارون وصل می شویم و هم به بیدبلند و فرودگاه و کرنج و ... وصل می شویم از سایت آوای ماغر تشکر می کنم که دیدگاه قبلی اینجانب را در مورد اخراج بچه های بهمئی از بیدبلند در معرض دید همگان گذاشته و خواهشمند است این دیدگاه را هم به نحو مقتضی در معرض دید همه بگذارد تا بچه های بهمئی از خواب غفلت بیدار شوند و مطالبه به حق خود را از مسئو لین استانی و کشوری مطالبه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار