گزارش کامل نطق نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی
هاشمی‌پور خطاب به نمایندگان مجلس، تاکید کرد: بیش از سه سال است که در خانه ملت از مشکلات و نارسایی‌ها گفته می‌شود از بیکاری جوانان سر در گریبان که همه درگیر آن هستیم سوال اینجاست آیا زمان آن برای همه نمایندگان فرا نرسیده است که بخش نظارت را تقویت کنیم و کمتر به تصویب قانون و لوایح بپردازیم؟
کد خبر: ۷۶۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ 22 July 2019

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور بر ضرورت توجه به دو حوزه مهم و حیاتی فرهنگ و اقتصاد و رفع مشکلات مرتبط با آنها تاکید کرد.

به گزارش  تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از  خانه ملت،  عدل هاشمی پور در نشست علنی امروز (دوشنبه 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور  با بیان اینکه خدای بزرگ را برای خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران شاکریم، گفت: ابتدا از اقدامات شایسته، به موقع، هوشیارانه و شجاعانه پی در پی نیروهای مسلح به ویژه همکاران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علی الخصوص هوا و فضا و نیروی دریایی سپاه تشکر و قدردانی کنم و برای همه سربازان مخلص با صداقت و شجاع رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی توفیق روزافزون آرزو دارم.
نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از آقای روحانی تشکر می‌کنم که برغم همه فشارهای اقتصادی و تشدید تحریم‌ها دولت خدمات خوبی را ارائه می‌دهد خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: به عنوان نماینده حوزه انتخابیه‌ام که یک دوم استان کهکیلویه و بویر احمد را تشکیل می‌دهد از جنابعالی سوال می‌کنم برای مدت زمان باقی از عمر دولت خود جهت رفع مشکلات و نابسامانی‌های موجود به ویژه دو مبحث مهم و حیاتی فرهنگ و اقتصاد چه برنامه‌ای دارید؟ آیا زمان آن فرا نرسیده است که حرف‌ها، شعارها و سخنرانی‌های جذاب و دلخوش‌کننده و مصوبات بدون خروجی تبدیل به عمل خوب یا اقدام عملی گردد؟
هاشمی‌پور عنوان کرد: آیا با در اختیار داشتن این همه منابع و نعمت‌های الهی اعم از نیروی انسانی خلاق، دانشگاهی، توانمند، انقلابی و کارآمد و ثروت‌های مادی و معنوی امکان آن نبوده با خردجمعی، کار تیمی، رعایت اولویت و داشتن برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشکلات موجود را به ویژه در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی حل کرد؟

سوال عدل هاشمی از رئیس جمهور / دلیل ابتر ماندن مصوبات سفرهای استانی / علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیمار بود ، بیمارتر شد!


نبود تیم میدانی عامل ابتر ماندن مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است
وی تصریح کرد: آیا برای اجرای به موقع مصوبات سفرهای استانی جنابعالی و عملیاتی کردن تصمیمات اتخاذ شده در تهران برای سامان دادن وضعیت موجود نیاز به تیم میدانی یا قرارگاه عملیاتی برای اقدام عملی نداشتید و فکر نمی‌کنید که عمده تصمیمات و مصوبات به همین دلیل ابتر مانده است؟
هاشمی‌پور در ادامه خطاب به رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: جنابعالی نیک می‌دانید که با ترکیبی از نیروهای کارآمد حضرتعالی و استفاده از توانمندی نیروهای کارآمد، انقلابی و با تجربه فارغ از مسائل سیاسی چپ و راست و افراطی‌گری می‌توان بخش عمده‌ای از نابسامانی‌ها و نگرانی‌ها مردم را در بخش‌های مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی حل کرد.
ایکاش شعار اعتدال دولت دوازدهم در استان‌ها بذرافشانی می‌شد
وی بیان کرد: ایکاش شعار اعتدال جنابعالی در استانها بذرافشانی می‌شد، چرا که عمده مشکلات موجود از همین ناحیه است که متاسفانه آشکارا گفته می‌شود هر کس به دولت روحانی رای ندهد، باید از همه چیز به ویژه استفاده از توانمندی‌ها محروم بماند.
هاشمی‌پور خطاب به نمایندگان مجلس، تاکید کرد: بیش از سه سال است که در خانه ملت از مشکلات و نارسایی‌ها گفته می‌شود از بیکاری جوانان سر در گریبان که همه درگیر آن هستیم و از زمین گیر شدن بخش خصوصی و پیمانکاران به دلیل بیکار شدن و نبود پرداخت مطالبات آنها و نوسانات در بازار ارز که تا ارزاق عمومی و کالاهای اساسی، از کارخانجات و فلج شدن تولیدکنندگان، مبارزه با قاچاق، واگذاری بنگاه‌های اقتصادی دولت به بخش خصوصی و هم قانون و هم لوایح تصویب شده است، سوال اینجاست آیا زمان آن برای همه نمایندگان فرا نرسیده است که بخش نظارت را تقویت کنیم و کمتر به تصویب قانون و لوایح بپردازیم؟
وی در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان کهکیلویه و بویر احمد بیمار بود و بیمارتر هم شده است، دانشگاهی که قدرت درمان خود را ندارد، چطور می‌تواند به درمان مردم توجه داشته باشد؟ حدود 8 سال قبل ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی چرام تصویب شده است و در 3 سال گذشته کلنگ‌زنی هم شده و موافقتنامه هم مبادله شده، پول هم برای آن به دانشگاه رفت و جای دیگر تخصیص داده شد و متاسفانه فقط دیواری همراه با نارضایتی مردم باقی مانده است، ضمن اینکه بیمارستان 32 تخت خوابی لنده و تکمیل بیمارستان بهمئی و تجهیز آن هم همین وضعیت را دارد.
وزیر بهداشت تیمی برای بررسی وضعیت دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد اعزام کند
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: اورژانس هوایی با توجه به صعب العبور بودن حوزه انتخابیه‌ام هنوز برغم تاکید و توصیه آقای وزیر هنوز عملیاتی نشده است، همچنین اورژانس 72 تخت خوابی کهکیلویه و بویر احمد که یک بیمارستان دارد با پنکه می‌چرخد و این در حالی است که تعدادی از افراد در آن بستری هستند و در این وضعیت مردم نگران و ناراضی هستند، بنابراین انتظار می‌رود آقای وزیر تیمی را برای بررسی وضعیت موجود دانشگاه علوم پزشکی اعزام کند.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در پایان هم در تذکر به آذری جهرمی یادآور شد: به وضعیت آنتن‌دهی و اینترنت شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام توجه ویژه داشته باشید، ضمن اینکه امیدوارم هم دولت و هم مجلس در کنار یکدیگر بتوانند به رفع مشکلات اقتصادی توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
گپ پیک پتی کارت تمومه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
خودت بیماری که اصرار بر انتصاب نیروی غیر تخصصی پزشکی بر کرسی شبکه بهداشت کهگیلویه داشتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
دیگه کار از کار گذشته . خودت باید از سکان مجلس خداحافظی کنی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نماینده مادچارتوهم لاعلاج است وتمام بیماران بیمارستان ازکارکردونادرست خودش بیمارشده اند بهترین درمان برای مردم کهکیلویه کناره گیری عدل ازصحنه سیاست است
ناشناس
|
Norway
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
واقعا متاسفم برای دوستانی که انتقاد از هاشمی می کنند! آخه تاکنون کدوم نماینده کهگیلویه به اندازه عدل هاشمی کار کرده؟ واقعا لیاقت برخی از افراد اشخاصی مثل موحد هستند ! اگه من جای هاشمی بودم کنار می رفتم تا یکبار دیگر اشخاصی مثل موحد بر شما حاکم می شدند و به حماقت برخی افراد می خندید!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تلاشهای بی وقفه سردارهاشمی به خصوص درحوزه کارهای عمرانی باوجودمشکلات اقتصادی حاکم بردولت ستودنی است .عملکردسردارهاشمی درکمک به آموزش وپرورش حوزه انتخابیه بی نظیراست
کارمند شبکه چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تو رو خدا سلامت شهرستان چرام رو از از دست این جعفری نجات دهید جعفری خیلی خیلی ضعیفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار