رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده؛
با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و حمایت ویژه بنیاد علوی به مناسبت دهه ولایت مسابقات استانی کونگ فو در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی لنده برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵ 10 August 2019

محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت جشنواره ورزشی علوی به مناسبت دهه ولایت از امروز در این شهرستان با برگزاری مسابقات استانی کونگ فو رسما آغاز شد.

همزمان با دهه ولایت اداره ورزش و جوانان  لنده با حمایت بنیاد علوی مجری طرح آبادانی و پیشرفت این شهرستان اقدام به برگزاری جشنواره ورزشی علوی در دو سطح استانی با حضور ورزشکارانی در ۵ رشته ورزشی و شهرستانی در ۱۰ رشته کرد که این مسابقات از امروز با حضور ورزشکاران کونگ فو کار از شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویر احمد آغاز شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و حمایت ویژه بنیاد علوی به مناسبت دهه ولایت مسابقات استانی کونگ فو در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی لنده برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده در حاشیه این مسابقات گفت؛ ۶۰ ورزشکار از شهرستان های بویر احمد، دنا، گچساران، باشت کهگیلویه (دهدشت -دیشموک) و لنده در این دوره از مسابقات باهم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به نتایج کسب شده توسط تیم های شرکت کننده گفت؛ در گروه سنی جوانان تیم های بویر احمد، باشت و گچساران و در گروه سنی بزرگسالان تیم های یاسوج دهدشت و لنده موفق به کسب مقام های برتر شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده با تقدیر از حمایت های بنیاد علوی در اجرای این مسابقات گفت؛ امروز در پایان مسابقات کونگ فو به نفرات برتر اوزان مختلف از سوی بنیاد علوی هدایای اهدا گردید که قطعا باعث ترغیب و تشویق ورزشکاران میشود تا در مسابقات آینده با انگیزه بیشتری حضور پیدا کنند.

محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان لنده از همکاری مسئولین ادارات ورزش و جوانان استان، هیات های ورزشی کونگ فو و مربیان که دعوت ورزش و جوانان و هیات کونگ فوی این شهرستان را پذیرفتند و در مسابقات حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه تصاویری از این مسابقات را خواهید دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار