آئین تجلیل از افسران جنگ نرم
با حضور فرمانده سپاه فتح استان ، برخی فرماندهان سپاه و اصحاب رسانه از موسیقی "چهل سال انقلاب ، چهل سال عزت" به خوانندگی دکتر حسن حجتی رونمایی شد.
کد خبر: ۷۷۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ 18 August 2019
با حضور فرمانده سپاه فتح استان ، برخی فرماندهان سپاه و اصحاب رسانه از موسیقی "چهل سال انقلاب ، چهل سال عزت" به خوانندگی دکتر حسن حجتی رونمایی شد.
اقتدار جمهوری اسلامی ایران
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از این آئین ، فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اقتدار امروز ایران گفت : در روزگاری انگلیس مانع خرید نفت از ایران می شد و وقتی ژاپنی ها برای خرید نفت به ایران می آمدند ، جلوی آنها گوسفند قربانی می کردند و وقتی برای خرید دوباره بر گشتند دولت مصدق سقوط کرد! انگلیسی ها با ما اینگونه برخورد می کردند.
سردار حمید خرمدل افزود : اما امروز ما چگونه این ؟ انگلیسی ها در جبل الطارق نفتکش ما را توقیف کردند که البته یک دزدی دریایی به معنای واقعی کلمه انجام دادند اما ما بلافاصله در خلیج فارس با اقتدار اقدام غیر قانونی آن ها را با اقدام قانونی خود پاسخ دادیم و نفت کش آن ها ر ا توقیف کردیم.
سردار خرمدل گفت : در 31 شهریور وقتی داعش آن اقدام تروریستی را در ایران انجام داد ما با اقتدار با موشک های تقطه زن پایگاه های آن ها را زدیم.
وی ادامه داد : چند هفته پیش ، هواپیمای آمریکایی ها چند کیلومتر وارد فضای ایران شد که پدافند هوایی سپاه با اقتدار کامل آن را هدف قرار داد.
وی خطاب به رسانه ها گفت : آیا این اقدامات اقتدار نیست؟ و آیا این بستری نیست برای تبیین اقتدار نظام برای مردم؟
سردار خرمدل اظهار داشت : در جلسه ای که فرماندهان به دیدار رهبری رفته بودند برخی فرماندهان گله کرده بودند که دستوراتی که شما می دهید ، برخی مسئولان عمل نمی کنند و ما نگرانیم اما رهبری اشاره به ماجرای فرعون و حضرت موسی کردند و فرمودند اما من نگران نیستم چون خدا با ما است.
وی افزود : اقتدار ما به میزان تجهیزاتمان نیست بلکه به میزان اتصالمان به خدا است و باید برای مردم تبیین کنید که اکنون انگلیسی را تحقیر می کنیم که می گفت ، آفتاب در سرزمین من غروب نمی کند. امروز آمریکایی را تحقیر می کنیم که اگر ناوگانش به سمت کشوری حرکت می کرد ، آن کشور ساقط می شد. امروز اسرائیلی را در مشت خود داریم که ظرف 6 روز اعراب را شکست داد.
سردار خرمدل ادامه داد : این ها مظهر اقتدار هستند و بیان آن ها به مردم حس میهن دوستی ، اسلام دوستی و همدلی می دهد که باید اصحاب رسانه این راهبردها را برای مردم تبیین کنند و برای مردم روشن کنند که کجا بودیم و امروز کجاییم.
سردار خرمدل گفت : خوشبختانه از وقتی که من به این استان آمده ام همه رسانه ها از هر جناحی خبرهای سپاه را به خوبی پوشش داده اند که از آن ها تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود : چند نکته مهم است که لازم است به آن ها توجه شود . لازم است مولفه ها قدرت نظام به مردم گفته شود و اینگونه نباشد که فکر کنید مردم همه چیز را خودشان می دانند ! که البته به دلیل حجم بالای خبرها چنین نیست و مردم برخی خبرها را نمی دانند.
تناقض گویی در مورد فعالیت های اقتصادی سپاه
 
واکنش سردار خرمدل به سخنان فرماندار بویراحمد / هفته آینده به استاندار نامه می نویسم
سردار خرمدل به سخنان چند روز گذشته شاهرخ کناری ، فرماندار بویراحمد هم که به شدت از عدم حضور مدیران در میان مردم معترض بود و به آن ها تذکر جدی داده بود (تذکرات صریح و بی پرده فرماندار) ، واکنش نشان داد.
سردار خرمدل گفت : نکته دیگر لزوم مطالبه گری با احترام از مسئولین است . خبری در رسانه ها خواندم که فرماندار بویراحمد در جلسه ای گفته که مدیران ارتباطشون با مردم ضعیف است ، که حرف بسیار درستی است . چه کسی باید این مدیران را به میان مردم بکشاند ؟ خوب معلوم است ، این وظیفه شما رسانه ها است.
خرمدل اضافه کرد : قرار است هفته آینده نامه ای برای استاندار بفرستم که در این نامه به سفر مقام معظم رهبری در سال 73 اشاره خواهم کرد. در این سفر دیدارهای مختلفی با رهبری صورت گرفت که رهبری بیاناتی فرمودند. ما همه این بیانات را احصا کرده ایم  خصوصا شاخص هایی را که رهبری روی آن ها حساس بوده اند.
وی گفت : برخی از شاخص های مورد نظر رهبری را انجام داده ایم مثلا نشست همدلی که من بعدا متوجه شدم رهبری در سفر به کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که این استان دچار مسائل شبه سیاسی  و قومی شده است.
خرمدل گفت : رهبری همچنین خواسته که مردم تاریخ استان خود را پیدا کنند و زنده کنید و اکنون پیگیر یک قرن مقاومت استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
وی افزود : به استاندار نامه می نویسم که ما سال 73 رهبری این فرمایشات را داشته اند بیایید و ببینید که چکار کرده اید ؟ البته در بخش هایی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است که قابل تقدیر است اما در برخی موارد مورد نظر رهبری مثلا ظلم به زنان چکار کرده ایم ؟ چرا در بخش هایی از استان اتفاقاتی مانند خودکشی صورت می گیرد؟! این ها را دستگاه ها باید پاسخ دهند . آن هایی که انجام داده اند باید تشویق شوند آن هایی که انجام نداده اند باید بدانند فرمایشات رهبری است و باید بگویند چه تدبیری دارند ؟ ضمن اینکه ما به عنوان سپاه هر کاری از دستمان برآید انجام خواهیم داد.
سیاست زدگی در کهگیلویه و بویراحمد / قسم جلاله استاندار
با پنهان کاری چیزی درست نمی شود
خرم دل گفت : نکته دیگر در مورد آسیب های اجتماعی است. که باید ببینیم در این زمینه چه کارهایی انجام شده است . باید شما رسانه ها مدیران را حساس کنید . ما به عنوان سپاه در هر جلسه شورای تامین این موارد را بیان می کنیم. پنهانکاری مشکلی را حل نمی کند. چرا باید یک زن باردار خودکشی کند ، یا زنی با داشتن دو فرزند ویا دانش آموزی خودکشی کند؟ . ما چگونه می توانیم بخوابیم وقتی چنین مشکلاتی وجود دارد؟
فرمانده سپاه فتح افزود : در این زمینه همه مسئول هستیم . شما رسانه ها هم مسئولید. شما رسانه ها هم فکر نکنید فقط کار تان انتقال خبر است.
 رونمایی از موسیقس 40 سال انقلاب 40 سال عزت
در بخش هایی از این مراسم از موسیقی 40 سال انقلاب 40 سال عزت کاری از دکتر حسن حجتی رونمایی شد.
 
 
 تصاویر تکمیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار