کد خبر: ۸۰۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 25 November 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فارس در گزارشی کوتاه از وضعیت سیاسی شهرستان بویراحمد در زمینه انتخابات مجلس نوشت : طبق اطلاعاتی که از آرایش انتخاباتی در سطح حوزه انتخابیه شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج پیدا کرده‌ایم تاکنون حضور افرادی همچون مهدی روشنفکر؛ نستور درخشنده و محمد بهرامی در انتخابات قطعی شده است. جریان اصلاحات به رهبری و فرماندهی سید باقر موسوی جهان‌آباد نماینده دوره‌های پنجم و ششم مجلس از این حوزه انتخابیه در برهه‌ای کاندیدای مورد نظر یعنی اردوان ایزدپناه را معرفی کردند که به نظر می‌رسد با توجه به حواشی و شائبه‌هایی که وجود دارد کاندیدای نهایی به این زودی معرفی نشود چرا که محمد بهرامی و قوام فروزان نیز در قالب کاندیدای در سایه اصلاحات می‌گنجند.
در این میان حضور غلام‌محمد زارعی نماینده فعلی در انتخابات دور آینده قطعی به نظر می‌رسد و در جریان اصولگرایی نیز طبق آن چه که از اتاق فکر این جریان شنیده‌ایم ظرف چند روز آینده گزینه نهایی جریان معرفی خواهد شد.
هر چند که تا حدودی حس ششم از حضور ستار هدایتخواه نماینده اداور هفتم و هشتم مجلس در این دوره از جریان اصولگرا خبر می‌دهد و در گفت‌وگو با فارس نیز بر این موضوع صحه گذاشت که هر شخصی خروجی جریان باشد باید به تصمیم‌ نهایی گردن نهد.
با این تفاسیر باید به انتظار روزهای آینده نشست و منتظر ماند تا خروجی جریان‌های سیاسی معرفی شده و آرایش انتخاباتی در این حوزه انتخابیه واضح و روشن‌تر شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
یعنی کسی منه انتخابات شرکت ایکنه ؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار