چهره اصلاح طلب در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
این چهره اصلاح طلب در پایان اینگونه توضیح می دهد که سن تنها ملاک نیست بلکه ممکن است فرد 80 ساله باشد اما فکر و اندیشه ای نو داشته باشد و یا اینکه جوانی باشد اما دارای فکر و اندیشه ای نو نباشد.
کد خبر: ۸۰۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 27 November 2019
با نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ، جامعه هم آرایش انتخاباتی به خود گرفته و می بینیم که کسانی که جدی تر و با برنامه تر از دیگران برای کاندیداتوری در انتخابات مهیا می شوند ، از هم اکنون و شاید ماه ها قبل به یارگیری و گسترش اقدامات خصوصا در فضای مجازی و حقیقی پرداخته اند.
با در نظر گرفتن بیانیه گام دوم انقلاب ، برخی بر این عقیده هستند که چهره های پا به سن گذاشته عالم سیاست ، میدان را به جوانان دهند که برخی از این سیاسیون با کناره گیری خود بر این نظر صحه گذاشته اند و برخی هم بیانیه گام دوم را لزوما به معنی کنار گذاشتن چهره های با سابقه و پا به سن گذاشته نمی دانند و اتفاقا با قدرت تمام حضور خود در صحنه را اعلام می کنند.
 مطمئنا نفس میدان دادن به جوانان نمی تواند کار بدی باشد که صد البته بسیار هم مفید است هر چند در این زمینه انتقاداتی بر سیاسیون به اصطلاح کارکشته وارد است که نتوانسته اند و یا نخواسته اند کادر سازی از جوانان در حوزه سیاسی داشته باشند اما تجربه افراد پا به سن گذاشته شاخصی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، از جمله افرادی است که اعتقاد دارد ضمن استفاده از تجربه افراد سن بالا اما دو گروه جوانان و بانوان باید مورد حمایت قرار گیرند.
 دارا کریمی نژاد که یکی از چهره های معروف اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد است در گفتگویی تصویری با تابناک کهگیلویه و بویراحمد می گوید : وقتی به دیگر کشورهای جهان نگاه می کنیم می بینیم دو گروه جوانان و بانوان در بالاترین مناصب به خصوص در حوزه نمایندگی مجلس قرار دارند.
فرماندار سابق شهرستان لنده ادامه می دهد که با توجه به این نکته که جمعیت کشور ما اکثرا جوان هستند ، این گروه می توانند ضمن تشخیص نیاز جوانان با رویکرد نوینی که دارند موثر باشند.
کریمی نژاد اینگونه اظهار می کند که ما هم از جوانانی که ویژگی های لازم را داشته باشند قطعا حمایت می کنیم ضمن اینکه در همان جوامع توسعه یافته افرادی که سن بالایی دارند ، با توجه به تجربه و علمی که دارند ، می توانند اثرگذار باشند.
کریمی نژاد در پایان اینگونه توضیح می دهد که سن تنها ملاک نیست بلکه ممکن است فرد 80 ساله باشد اما فکر و اندیشه ای نو داشته باشد و یا اینکه جوانی باشد اما دارای فکر و اندیشه ای نو نباشد.
 
برچسب ها: دارا کریمی نژاد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلاح طلب لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
بهتر است که بگویم
تو که رهری بهار از ایلمون ره
خدا از کسانی که باعث جدایی دکتر کریمی نژاد از لنده ی محروم شدند نگذرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار