جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت از ‌سوی بسیج هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد و با همکاری حوزه هنری دریاسوج برگزار می شود. 
کد خبر: ۸۷۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 14 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در اولین نشست این جشنواره باحضور رئیس حوزه هنری و رئیس بسیج هنرمندان استان پتانسیل های موجود در استان و شرایط برگزاری جشنواره استانی فیلم مقاومت وسلامت بررسی شد.
در این نشست ربیع الله اصالت فر رئیس بسیج هنرمندان استان ضمن تقدیر ازهمکاریهای حوزه هنری دربرگزاری برنامه های فرهنگی وهنری با بسیج هنرمندان، این جشنواره را فرصتی برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان فیلمساز استان دانست.
اصالت فر به تاثیر جریان هنرانقلابی دراستان اشاره کرد وگفت: حوزه هنری استان طی سالهای اخیر تلاشهای خوبی در خصوص ترویج و جریان سازی هنرانقلابی وهنراسلامی داشته و دراین مسیر بسیارموفق بوده است.
وی افزود: تاکنون تولیدات ارزشمندی با محوریت هنر انقلاب در حوزه هنری استان تولید شده و توانسته در عرصه های ملی بدرخشد.
رئیس حوزه هنری هم دراین نشست گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری باموضوع  دفاع مقدس و ایثار و مقاومت مهمترین اولویت  در فعالیت های حوزه هنری است و ماقطعا از برگزاری جشنواره فیلم مقاومت و سلامت استقبال می کنیم.
شریف اسلامی تصریح کرد: آمادگی داریم تا با مشارکت بسیج هنرمندان جشنواره فیلم مقامت و سلامت را با کیفیت هرچه بیشتر برگزار کنیم و همه ظرفیتهای خود را در این راستا به کار گیریم.
وی به فیلمهای تولیدی حوزه هنری در این خصوص اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر فیلمهای زیادی با این دو موضوع تولید شده و در جشنواره های ایثار، فانوس و راهیان سرزمین نور و حتی جشنواره های خارجی حائز رتبه های برتر شده اند.
لازم به ذکر است فراخوان و جزئیات جشنواره استانی فیلم مقاومت وسلامت به زودی منتشرخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار