در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور و انتظارات مردم برای تغییرات در راستای کمک به بهبود وضعیت جامعه توصیه هایی به برخی سیاسیون داشت .
کد خبر: ۹۹۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 03 September 2021

این روزها بحث انتخاب استاندار و تغییر مدیران در سطح کشور و استان بسیار جدی و نقل محافل ، فضای رسانه و مجازی است و البته در این بین سیاسیون خصوصا نمایندگان و افرادی که خود را پیروز ماراتن انتخابات می دانند اقدام به تلاش برای نشاندن نیروهای خود بر کرسی های مدیریتی دارند . در کنار این تلاش های مصرانه برخی افراد برای کسب منافع سیاسی از قبل انتخاب رئیسی اما برخی صاحبنظران و دلسوزان نظام و انقلاب به سیاسیون خصوصا نمایندگان توصیه می کنند که اجازه دهند اقدامات به سمت مسیرهای درست پیش برود .
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور و انتظارات مردم برای تغییرات در راستای کمک به بهبود وضعیت جامعه توصیه هایی به برخی سیاسیون داشت .
آیت الله سید نصیر حسینی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خصوص سخن برخی افراد که می گویند ، رئیسی آخرین تیر نظام است اظهار داشت : این حرف از اساس غلط و ساخته و پرداخته دشمنان نظام است چرا که ما معتقدیم این تازه شروع راهی جدید برای قدرت بیشتر نظام در همه عرصه ها است .
حسینی افزود : برای مدیریت چه استاندار و چه برای مدیر کلی ، فرماندار ، بخشدار و هر سطحی از مدیریت در دولت فعلی باید افرادی که توانمند ، دغدغه دار ، مشرف بر مسائل استان ، پای کار که توانایی دویدن در پی حل مشکلات را داشته باشند ، به میدان بیایند .
وی گفت : این موضوع ، خطاب ما به مدیران در قوه مجریه است اما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، وظیفه تصویب قوانین و نظارت بر این قوانین در مسیر مصالح مردم و نظام را دارند که باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند .
نماینده ولی فقیه خطاب به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : آنچه را که رهبری به نمایندگان در خصوص انجام وظایف خود ، فرموده است را باید انجام دهند و اگر قرار بر مشورت دادن باشد اشکالی ندارد اما اگر قرار باشد نمایندگان کار قوه مجریه در انتخاب مدیران را انجام دهند ، کار بسیار غلطی است چرا که اگر قرار باشد نماینده مدیران اجرایی را انتخاب کند مطمئنا نمی تواند کار نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهد .
حسینی ادامه داد : نکته مهم دیگر در خصوص استفاده از ظرفیت های انسانی توانمند موجود در استان برای مدیرت های کلان است که نباید اینگونه تلقی شود ، در استان چنین توانایی نداریم و این نوع تفکر یعنی ما نمی توانیم که بسیار اشتباه است در حالی که بنابر گفته امام که فرمود "ما می توانیم" ، هم ما و هم بقیه استان ها توانایی دارند که استان خود را مدیریت کنند .
امام جمعه یاسوج گفت : برخی مواقع بعضی سیاسیون از عدم توافق سخن می گویند که این هم حرکت بسیار خطرناکی است که باید کنار گذاشته شود . افرادی که بر باور ما نمی توانیم و نیروی در سطح کلان نداریم و همچنین آنهایی که حرف از عدم توافق می زنند ، هر دو از اینگونه سخنان دست بردارند چرا که این نوع تفکرات جامعه را به عقب بر می گرداند و مانع توسعه استان می شود .
نماینده ولی فقیه در استان در پایان خطاب به همه سیاسیون استان گفت : نباید مانع توسعه و رشد نیروهای استانی شد ، باید به جوانان و کسانی که توان علمی و مدیریتی دارند ، میدان کارکردن داد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار